Zikonian Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 (endret) Har spotify premium.. kommer meg ikke inn på noen av spilleliste linkene jeg. Noen som har peil? Kommer kun inn på sang-linkene Endret Mars 26, 2009 av Zikonian fix Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sware Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Kunne noen invitert meg også eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Hansy skrev: Legg inn alt av musikk DU syns er bra her! La til 3 flyyt sanger akkuratt;* Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 (endret) La til litt kjøremusikk, regner med at noe av min smak blir litt for ikke-mainstream, så legger til noen kjente sanger jeg er glad i å høre på mens man kjører! :) Tom Petty - Runnin' down a Dream Mötorhead - Ace of Spades Mark Knopfler - What it is Kansas - Carry on Wayard Son Dire Straits - Lady writer Endret Juni 19, 2009 av Yelsent Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Høres bra ut det der Yelsent. Har hørt en del på tre av sangene der før. Likte spesielt den Tom Petty-sangen, har hørt litt av han før, men ikke akkurat den sangen. Jeg hører på denne nå: Status Quo - Whatever You Want Enklere blir det ikke :p Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Noen som har spotify invitasjon som dem kan gi til meg?:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soxon Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 okey for de som ikke har spotify, jeg kan hjelpe :P http://spotify.mikromann.net/ there you go :D lag deg en bruker der^^ les det som står der først! hær er en spilleliste jeg liker:D spotify:user:acurutax:playlist:0OFjR7Hbc0M9ticyZ72ZY6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Legger ut di listene jeg har Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Min spilleliste. :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 La til noe fastdriving musikk ;) syntes det var litt mye "50års" sanger der :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 cc & lee, leande guldbruna øgon. spilles ofte her på popanlegget Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CommodoreA Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Noen som har en invite til overs? Jeg trenger til en venn.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) eeeh bare littt bass da eller? Endret Oktober 19, 2009 av KlovnDaniel feil link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 KlovnDaniel skrev: eeeh bare littt bass da eller? Hahaha,fet sang :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Må ærlig innrømme at jeg var motstander av spotify for en tid tilbake. Nå har jeg programmet selv og har hatt det i noen uker.. Det er genialt til og oppdage ny musikk, men det er det.. Så den tråden her er slettes ikke dum ! Her er linken til min spilleliste (som er utrolig kort) Nå håper jeg ikke dere får muligheten til og legge inn sanger i denne. Jeg vet ikke helt hvordan jeg velger dette eller ei. Så si ifra om dere har muligheten til og legge inn sanger.. Gullkorn: spotify:user:oekern_:playlist:60oquihCiiK1ClATueNqsi Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg