Trond Erik Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Som overskriften sier, er jeg på jakt etter dempemasse til å ha inne i dørene mine. Noen som vet om forhandlere og har et tips om merke jeg skal lete etter. Jeg vil ha noe som faktisk virker og bare kan smøres på dørene. Har funnet noisekiller på nettet, men den krever at dørene er gullene resne, før det smøres på. Er lite lysten på gyve løs med lynol for å få av den eksisterende rustbeskyttelsen. Ideer anyone? Og hvilken mengde trenger jeg. Fire dører pluss bakluka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Asfaltmatter anbefales ikke da limet løsner og matta faller av. Du har noe som heter dynamat, men har ikke erfaring med det (noe mange andre på forumet har) Vet de ofte bruker tectyl i dørene på verksteder. Har selv gjort dette på min mazda i dørene, og fungerte kjempebra. Tectylen er tjukk som tjære rett å slett, så må smøres på med pensel. (Dog vet jeg ikke hva det heter) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg