<<Illusion>> Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ford econoline E350 7.3 powerstroke. Denne bilen er registrert som Lett lastebil C1 7.5T, er denne bilen mulig å registrere om til personbil klasse B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<<Illusion>> Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Til en opplysning er dette en 97mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Personlig ser jeg ikke noe problem ved å "nedregistrere" kjøretøyet slik at du kan kjøre det på førerkort klasse B. Dette innebærer selvfølgelig at du vil få en maks tillatt totalvekt på 3500kg. Men kontakt Statens Vegvesen, de har nok svaret til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Svaret de gir er at man skal ha dokumentasjon fra ford på OMBYGGINGEN som man må utføre for å få ned registert bilen... De forstår ikke sund fornuft, at når bilen er tillatt totalvekt langt over 3500, ikke vil være go nok for totalvekt under 3500kg.. For er bilen som den var med høy totalvekt, KAN du jo finne på å laste inn masse i bilen...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<<Illusion>> Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Var innom USford i dag! Spurte etter papirer på nedregistrering på denne bilen, de sa at denne tiden var forbi å at det er slutt på å nedregistrere tunge kjøretøy vis ikke bilen var typegodkjent ifra fabrikken med en maxs tillat totallvekt under 3500kg. Den bilen jeg spurte om kunne de ikke dokumentere typegodkjent som personbil eller varebil(grønneskilt) selvom bilen bare veier 2700kilo. Etter de nye reglene er det ikke mange store amerikanske biler som kan nedregistreres til personbil førerkort:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Litt Off Topic, men samtidig On Topic her.. Jeg vurderer å få meg campingbuss.. Av typen Mercedes-benz 811/608/613 eller noe i den duren, og dem er jo reg. som liten lastebil.. En jeg har sett på (613) har disse vektene/lengdene: Egenvekt 3775 kg Totalvekt 5850 kg Lengde 710 cm Bredde 205 cm Er det mulig og nedregistrere denne til kl. B? Eksemplet jeg nevnte, gjelder en 84-mod.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Den har jo egenvekt over 3500 kg, så det er *ihvertfall* ikke mulig. ;) Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg