ClusterOne Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Noen her som vet hvor jeg får tak i carbonfilm, gjerne ferdig tilpasset for Golf3? Eiker Motorshop som forhandler Foliatec finner jeg det ikke hos.. Har hatt montert temp-måler tidligere som har vært limt fast mellom spilleren og temp/vifte registeret, og siden den kom kom i konflikt med fronten på spilleren idet jeg feller den ned måtte jeg ta den vekk... Saken er at det ser mindre pent ut der nå pga limet smelter jo plasten før det stivner, derfor er det hvitt/grått, så jeg tenkte jeg skulle legge på carbon-film (gjerne fake, det driter jeg i bare det ser litt bedre ut) Funker ikke det får jeg bare klistre på Koni-merket der, selv om det kommer til å se helt måse ut.. Håper noen av dere kan hjelpe meg med tips.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 http://www.tuning.no/interior2.htm her har de "interiørfolier". corbon, valnøtt og alulook personlig ville jeg godt for alu'en. heller fake alu enn fake carbon du kan jo kjøpe en ekte carbon plate eller alu og kutte til. ser litt bedre ut da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by rwd 4ever du kan jo kjøpe en ekte carbon plate eller alu og kutte til. ser litt bedre ut da Ja ikke sant, det blir sikkert jævlig kult med en 2-3mm tykk carbon eller alu -plate i dashen!! :rolleyes: Det de selger her må jeg jo klippe til selv uansett, men er dette bedre enn det de selger på f.eks BilXtra? Faen, jeg har lyst på ferdigklippet som "bare" er å lime på. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 send en mail til: sve-bar@online.no der kjøpte jeg til 240'n hvertfall... det er bare å lime på... tror de har til golf oxo... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 ..har sendt mail dit nå (hvilket firma er det forresten? Og har dem hjemmeside?) Regner ikke med å få svar før i neste uke pga helg og jul og alt dette som kom på en gang nå.. C1 Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 hjemme siden er http://www.luxusline.no/ håper du finner det da... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 http://www.rs-concept.com har, ferdig tilpassa! kompis kjøpte til en golf 2, så veldig bra ut. Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg