LeoNico Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg hadde bilen på EU kontroll for noen dager siden. Jeg fikk en 2´er feil for slakk bæreledd/bærekule. De sa at en ny del kostet bare noen hundre, men når han sjekket mekonomen, fant han ut at han måtte bestille hele bærearmen fordi det ikke fantes kun bærekule til Opel Vectra C. Når jeg kom hjem, leita jeg litt rundt på nettet, og fant en del som liknet ganske mye på en bærekule som han viste meg, den kostet også bare 400kr. Det eneste jeg stusset over, var at det het endeledd og ikke bæreledd/bærekule. Er det samme delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Endeledd er leddet ytterst på styrestaget! grunnen til at du må ha hele brua er fordi det ikke er alle biler du kan bytte bare "bærekule" da dem er naglet å ikke skrudd fast Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvis bærekula er naglet til bærearmen, så borrer man ut naglene for å fjerne bærekule. Den nye skrues fast på vanlig måte. Mye billigere enn å kjøpe ny bærearm. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Nå var vel problemet det at man ikke fikk tak i kun bærekule da men......... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ville sjekket ebay.de eller liknende. Har spurt om pris på både bærearmsforinger og traversforinger til Puntoen, og fikk beskjed om at jeg måtte kjøpe hele bærearmen (~2000,- per stykk tror jeg det var) og hele traversen (~5000,-). 5 minutter på ebay gav treff på både bærearmsforing (~250,-) og traversforing (~150,-)... Det verste som kan skje er sannsynligvis at du finner originale bærearmer til halv pris eller mindre. Kan ikke hjelpe deg med hva bærekule heter på tysk, men det er det sikkert noen andre som kan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg