Gå til innhold

Fjernstyring av låser på 98' B5.. Sjekk denne linken!

Ranger emnet

veegard

Anbefalte innlegg

http://translate.google.com/translate?prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fglobal.ebay.com%2FPremium_FUNKFERNBEDIENUNG_AUDI_A4_B5_Blinker_IP715%2F200314967378%2Fitem&sl=de&tl=en&history_state0=

Om jeg forstår det rett.. så får jeg to blanke nøkler, en mottaker man kobler til bilen på en noelunde grei måte, og må stå for kutting og programmering av dem selv.

Interfacer med blinklysrelé og alt mulig.. ser tøft ut, og koster fuck all.

Har ikke helt forstått hvordan transponderen fungerer enda.. Om man må i verste fall ta fra hverandre en originalnøkkel og lime transponderen fast inni? Skeptiisk!

Input?

Endret av veegard

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i org nøkkelen i plastikken ,samma boksen som der knappen til lyset er åpner du lett opp med en mynt, på venstre side (hvis nøkkelbladet peker FRA deg) der er det ett lite plastikk lokk 1 cm x 2mm det vipper du opp med feks kniv, under lokket er det en sylinderform "CHIP" som du med enkelthelt får ut og legger i den andre nøkkelen,ang nøkkelbladene som du får med fjernstyringa må du frese ut hos en låsesmed feks. dvs IKKE jernia og byggeforretninger,men en proff nøkkel sliper.

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har 3 nøkler vil du ha en av meg ?:D hahaha:P Jeg koblet enkelt og greit opp speedy i går ;) tok meg 1/2 time ;)

Eneste nå er og få koblet på Blinklysene, litt usikker på hvordan det skal gjøres:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har 3 nøkler vil du ha en av meg ?:D hahaha:P Jeg koblet enkelt og greit opp speedy i går ;) tok meg 1/2 time ;)

Eneste nå er og få koblet på Blinklysene, litt usikker på hvordan det skal gjøres:P

trur det skal gå an å bare koble seg inn på nødblinken ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider