RaVal Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 (endret) TransMedia skrev: Forøvrig hyggelig om trådstarter snart kunne nevne hva slags bil det er snakk om? Opel omega 94 modell, sedan Så hvis jeg har forstått riktig... Et sett med 6x9 i hattehylla er mer beregnet som bass, enn som mellomtone? Så hvis man skal ha subber i bagasjerommet vil disse bare bli smør på flesk? Og når det kommer til komponentene jeg skal ha. Det gjør ingenting om det hele kommer ut billigere :P Endret Mars 7, 2009 av RaVal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbelobb Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 viss du leser signaturen min så står mitt oppsett der, det spiller meget bra! viss det blir litt dyrt så kan du droppe batteriet, bruke en sub og kjøpe en billigere spiller, en til 3000kr er nok greitt;) Siter Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt! Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarB Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Driftmaster89 skrev: Vel, jeg kjører som regel ALLTID med noen på.. Derfor må jeg ha bak og.. Blir kjipt for dem som sitter bak, som bare hører bassen.. Kjørte sånn før pga folk sa det var det beste.. Men da klagde dem bak på at dem ikke fikk høre noe særlig.. Derfor mener jeg det jeg mener.. Jeg lurte på en ting:P Når jeg har 2*1400w bassere åssen forsterker burte jeg ha?? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 VegarB skrev: Jeg lurte på en ting:PNår jeg har 2*1400w bassere åssen forsterker burte jeg ha?? :P Velkommen til forumet. Du kan lage din eigen tråd istedet for å bumpe ein gammel tråd. Maks watt er total verdiløs informasjon. Det er rms watt som skal brukes. Har du f.eks. 2 subber på 400w rms, trenger du ein forsterker på 800w rms for å utnytte subbenene maksimalt. Men dei vil jo selfølgeligt spille med ein forsterker på 400w rms! (men du kan ikje spille so høgt, som er meget viktigt for fjortisene her inne! ;-) ) So er det prisen på elementet. Kjøper du noke billigt (dritt) på netthandelen, trenger du ikkje ein forsterker til 15000,- Og har du ein sub til 10000,- so kjøper du ikkje ein forsterker til 500,- Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg