Gå til innhold

Komplett Bilanlegg

Ranger emnet

RaVal

Anbefalte innlegg

TransMedia skrev:

Forøvrig hyggelig om trådstarter snart kunne nevne hva slags bil det er snakk om?

Opel omega 94 modell, sedan

Så hvis jeg har forstått riktig...

Et sett med 6x9 i hattehylla er mer beregnet som bass, enn som mellomtone? Så hvis man skal ha subber i bagasjerommet vil disse bare bli smør på flesk?

Og når det kommer til komponentene jeg skal ha. Det gjør ingenting om det hele kommer ut billigere :P

Endret av RaVal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  Driftmaster89 skrev:
Vel, jeg kjører som regel ALLTID med noen på.. Derfor må jeg ha bak og.. Blir kjipt for dem som sitter bak, som bare hører bassen.. Kjørte sånn før pga folk sa det var det beste.. Men da klagde dem bak på at dem ikke fikk høre noe særlig.. Derfor mener jeg det jeg mener..

Jeg lurte på en ting:P

Når jeg har 2*1400w bassere åssen forsterker burte jeg ha?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VegarB skrev:
Jeg lurte på en ting:P

Når jeg har 2*1400w bassere åssen forsterker burte jeg ha?? :P

Velkommen til forumet.

Du kan lage din eigen tråd istedet for å bumpe ein gammel tråd.

Maks watt er total verdiløs informasjon.

Det er rms watt som skal brukes.

Har du f.eks. 2 subber på 400w rms, trenger du ein forsterker på 800w rms for å utnytte subbenene maksimalt.

Men dei vil jo selfølgeligt spille med ein forsterker på 400w rms! (men du kan ikje spille so høgt, som er meget viktigt for fjortisene her inne! ;-) )

So er det prisen på elementet. Kjøper du noke billigt (dritt) på netthandelen, trenger du ikkje ein forsterker til 15000,-

Og har du ein sub til 10000,- so kjøper du ikkje ein forsterker til 500,-

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider