Gå til innhold

Fikse litt små ting

Fox

Anbefalte innlegg

Oki da er det ikke den jeg skulle se på. Den jeg skulle se på hadde omlakkert skjerm forran og måtte bytte mansjetter.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by PrimeraSRI

Oki da er det ikke den jeg skulle se på. Den jeg skulle se på hadde omlakkert skjerm forran og måtte bytte mansjetter.

Det har blitt bytta drivknuter på den. Hvilken skjerm ble lakka?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Det husker jeg ikke. Men man kunne se det hvis man sto helt inntil. Snakket noe om minimale fargeforskjeller.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Hmmm... Det husker jeg ikke. Men man kunne se det hvis man sto helt inntil. Snakket noe om minimale fargeforskjeller.

Dette skal skjekkes ut senere :D Dette har i såfall blitt gjordt etter arbeidstid. Ser at noen har lakka på skjermene ved bensin lokket. Her hadde det vært knust en lykt og noen riper.

Men dette fikk jo morfar opplyst om fra Nissan så dette var jeg klar over, men han som eide bil var tydelvis ikke det. Får i kontrakten står det at bilen aldri har vært lakkert.

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde i dag at lyktviskerene hang seg opp, de bare gikk og mata på med MYE spylevæske. Stoppa kanskje etter et minutt. Fikke værtfall ren fanger og ren lykteglass.

Noen som har opplevd dette, eller vet hva det er? Frost+elektrisitet?

Skal det være lys i de 4 store knappene over radioen?

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rs-burnern :

Den har hengt seg engang hos meg også, men det var bare fjæra på høyre visker som hoppa av.

Etter det har jeg faen ikke fått den på igjen.. må kanskje kjøpe ny fjer.. men har mest lyst å rive av de stygge viskerene.. Går jo faen ikke ann å skru de av heller.. argh.

'Når det gjelder de 4 knappene, har iallfall ikke jeg lys idem.. irriterende btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm skrev nettopp et svar på denne, men kom vist ikke med gitt..

Har hatt samme problemet ditt en gang iallfall, den hang seg. Men det viser seg at fjæra på høyre visker hadde detti av. Nå må jeg kjøpe en ny fjær tror jeg. Får den faen ikke på igjen. argh.

Har mest lyst å rive av begge viskerne, får jo ikke de av på andre måter.. skal vel gå ann å skru de av, men sitter som fy.

Når det gjelder knappene inni i bilen, har ikke jeg lys i de heller.. av en eller annen rar grunn. Men bruker forsåvidt kun vindusvarmern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Rs-burnern :

Den har hengt seg engang hos meg også, men det var bare fjæra på høyre visker som hoppa av.

Etter det har jeg faen ikke fått den på igjen.. må kanskje kjøpe ny fjer.. men har mest lyst å rive av de stygge viskerene.. Går jo faen ikke ann å skru de av heller.. argh.

'Når det gjelder de 4 knappene, har iallfall ikke jeg lys idem.. irriterende btw!

Har vurdert å ta dem av jeg å, men den venstre viskeren funker faktisk bra.

BTW. Lyser de orange singnal lampene at varmetrådene og tåkelyse står på? Det gjør de ikke hos meg.

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyktevaskerene mine hang på i 5 min en gang. og den ene kvelda etter at den hang seg fast i den knotten under lysa. Skal fjerne de men da blir det hull i grillen hvor de sitter. Det er litt kjipt.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider