Gå til innhold

Fikse litt små ting

Fox

Anbefalte innlegg

Originally posted by a32

Alt. 1:

Det går ann å vippe dem ut med liten skrutrekker på sidene, med en liten papp-bit mellom skrutrekker'n og midtkonsollen, men det er da en sjanse for å ødelegge bryteren...

Alt. 2:

Det beste er å skru ut midtkonsollen og presse bryterene ut fra baksiden.

Jeg bruker alltid alt. 2 ;)

er ikke mye jobb å ta ut hele konsollen? ser for meg at det er litt kronglete?

men pærene skal skiftes så...:)

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mr_primera

er ikke mye jobb å ta ut hele konsollen? ser for meg at det er litt kronglete?

men pærene skal skiftes så...:)

Du må ta ut 2 stjerne skruer som er over radioen og 2 stjerne skruer som er over varmeapparatet. Jeg måtte ha ut MD-spilleren for å få ut de øverste skruene, uansett kan dette være en fordel.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Primera

Noen som har funnet ut noe mer om hvor ikke varmesetene fungere?

Jeg sjønner ikke helt spørsmåle, men her er ett forslag til feilsøking:

-Blir sete varmt kun i ryggen eller kun i rompa på "hi"? og det blir ikke varmt noe sted på "low"?

Hvis det er tilfelle, så er varme-elemente defekt i den delen som ikke blir varmt.

-Brent sikring? (sjekk alle sikringer med prøvelampe)

I de aller fleste tilfellene er da feilen funnet, men:

-Kontroler att det kommer strøm til det hvite stikke under stolen, med tenning på og bryter på "low" og "hi" med prøvelampe (2 stk + og 1.stk - )

-Lyser det i bryteren når den er på? Eventuellt sjekk att det kommer strøm til bryteren med prøvelampe, med tenning på.

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a32

Jeg sjønner ikke helt spørsmåle, men her er ett forslag til feilsøking:

-Blir sete varmt kun i ryggen eller kun i rompa på "hi"? og det blir ikke varmt noe sted på "low"?

Hvis det er tilfelle, så er varme-elemente defekt i den delen som ikke blir varmt.

-Brent sikring? (sjekk alle sikringer med prøvelampe)

I de aller fleste tilfellene er da feilen funnet, men:

-Kontroler att det kommer strøm til det hvite stikke under stolen, med tenning på og bryter på "low" og "hi" med prøvelampe (2 stk + og 1.stk - )

-Lyser det i bryteren når den er på? Eventuellt sjekk att det kommer strøm til bryteren med prøvelampe, med tenning på.

Gadd ikke å forklare så nøye, fordi det ble tatt opp i starten av tråden. Men det var dette jeg lurte på ;)

Lys bryterene lyser, men så vidt jeg vet blir ingen av setene varme i det hele tatt. Skal skjekke det ut nærmere i morgen.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a32

Tja..Og hva om det ikke kommer strøm inn dit?hihi:p,det gjør det nemlig ikke hos meg, eller, på passasjer siden gjør det det(men der funker det jo også da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider