eXony Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Takker igjen for godt svar ALJ_GSi ;) Da får jeg nesten ta en telefon til Eltek i mårra:) Høre på prisoverslag:D Skal vist være en stab med bra folk på fagfeltet, så legger liten til dem:) Siter Opel Astra Sport 1,6 1999. Blå metallic... Deilig all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXony Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Fant forresten løsning på strømkabel gjennomføringen:) Kan ta den via clutchen:) Har en kammerat som har coupe versjonen:) Han hadde gjort det sånn;) Siter Opel Astra Sport 1,6 1999. Blå metallic... Deilig all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hm.. ta noen bilder når du drar igjennom a, for det hullet har ikke jeg sett.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXony Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Skal jeg gjøre:) Siter Opel Astra Sport 1,6 1999. Blå metallic... Deilig all the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg