oyryeng Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 "Skandinavias Største BilForum" hvor desperat går det an å bli? Dette suger. tenk at de må LYVE for å prøve å få flere folk inn hit! LOL! OMG! Dette er siste gangen jeg er her, så det er nesten ikke vits å svare på denne. Åja, det stemmer; DET ER FAEN INGEN ANDRE HER! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 hei bølla! Ja det er det største forumet, ikke på medlemmer men på forum! Starta opp i forigårs så gi det litt tid... så skal du se... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 Originally posted by oyryeng "Skandinavias Største BilForum" hvor desperat går det an å bli? Dette suger. tenk at de må LYVE for å prøve å få flere folk inn hit! LOL! OMG! Dette er siste gangen jeg er her, så det er nesten ikke vits å svare på denne. Åja, det stemmer; DET ER FAEN INGEN ANDRE HER! :mad: :usuck: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slange Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 Originally posted by oyryeng "Skandinavias Største BilForum" hvor desperat går det an å bli? Dette suger. tenk at de må LYVE for å prøve å få flere folk inn hit! LOL! OMG! Dette er siste gangen jeg er her, så det er nesten ikke vits å svare på denne. Åja, det stemmer; DET ER FAEN INGEN ANDRE HER! :mad: Wolla, pass deg, jeg har fettere som kan drite deg i kjeften! Siter - Slange Now even greasier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hahaha! vet dere hva? "oyryeng" er faktisk meg! det var tilbake i hardcore-irc-dagene at noen faktisk spammet på #tromsø for bilforumet.net, og nerd som jeg var ble jeg selvfølgelig forbannet. i ettertid har det jo vist seg at bilforumet.net er det beste som noen sinne har hendt meg og mine internettvaner! vil med dette beklage at jeg hadde en sånn ufin tone. friends? :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Skandenavias største ved oppstart i forgårs. ;) Jaja. Dere er kommet langt i dag da. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 veldig langt, er det størst på brukere snart da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by pahf veldig langt, er det størst på brukere snart da? Forumet på http://www.hardware.no har 34024 registrerte brukere, så det er nok enda en stund til. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hørte jeg noen si gammel tråd? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by famir Forumet på http://www.hardware.no har 34024 registrerte brukere, så det er nok enda en stund til. forumet på hardware.no er ikke akkurat bilforum da.. Det var det det var snakk om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 zatzy.com leder nokk ann med 13,790 medlemmer men autobower.se (galme bmwpower.nu) har 13.365 medlemmer og er jo "kun" et bmw forum da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 er vel ikke lenge før vi er oppe i 4000... Er foresten mange som sikkert kunne meldt seg inn som jeg kjenner, men de har ikke så mye tid til internett/pc så det blir til at jeg poster for dem... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg