skralla Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Heisann garasje-gang'en :) Da har 240'n fått seg FK, og eneste jeg mangler er å lodde inn formotstander! Det jeg lurer på, hvor stor motstand Ohm skal det være gjennom de? Mtp å måle med et multimeter... leser at noen er 6,8 og andre er på 15 etc.. hva er de originale på? MÅ jeg skaffe meg originale? Eller er dette noe som kan brukes fra her og der? På forhånd tusen takk for svar! Om noen har det liggende til salgs er det fint... mangler disse, pluss en lambda-sonde... den originale fra F-motoren min har driti på seg, så må ha meg en ny.. er det lik lambda på originalt i 240 -Fmotor, eller er det forskjell fra 940 og 940 turbo? Tenkte trikset var å spørre litt her for rask og fin info :) Mvh Ingar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 har en slik formotstand ja, og har lambada! :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Dersom man ikke har formotstandene kan de kjøpes på volvo (delenr: 3531339) eller her, som er mye billigere: https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/catalogstart.do?tab=catalog 6,8 ohm 60-672-19 - Gjør samme nytten, trenger 4 stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Linken virker ikke Sindre. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Kjøp fra elfa, mye billigere og gjør samme nytten. De var rask og levere og. På volvo koster de flesk, trur det var rundt 800kr. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skralla Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Takker for svar folkens! Så det er 6,8 Ohm som er RIKTIG motstand mellom mine turkise fine dyser og hjernene til FK'n...??? Leser at noen skal ha 15 og så videre.. men dette er kanskje andre dyser igjen? Bare mase litt på dere, så jeg blir litt klokere her ;) Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 hvis ikke jeg husker feil så hadde jeg en totalt motstand på ca 13 ohm. som vil si 4stk 3,3ohms motstander.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 6,8ohm og 50w trur jeg de skal være på. Har en liggende hjemme, så kan sjekke imorra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skralla Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Kjempenice! Sier du ifra til meg i løpet av dagen idag du da? Enten en PM eller så skal jeg følge med på tråden her!! Takk for hjelpa, alle sammen!! Mvh Ingar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg