benzin Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Noen som har erfaringer med dette merket? Jeg ble rimelig skeptisk da jeg så de solgte det på bilextra sammen med "RIESEN" (skal det være en RIESEN. mmmm mMMm den var GO' .. skal vi ta med en til sjefen?!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 er greit det så lenge du ikke kjøper noe som heter top vdo, for det er et dårlig merke, hvertfall de jeg har sett Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Jeg har en VDO 751x cd-spiller og er kjempefornøyd med den, eneste jeg har å sette fingeren på er at linjeutgang-patenten er litt jalla og det at den blir for varm om vinteren.. Har sikkert noe med varmeapparatet å gjøre.. Vurderer å montere ei lita pc-vifte som får sirkulert lufta.. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Lite feil på de da....det skal de ha...men designet er varierende på både VDO og VDO Dayton..spør du meg :) Ganske så likt Blaupunkt på flere punkter...bla. den nevnte linje-inn/ut løsningen og et overopphetingsproblemer på visse modeller i visse typer biler... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg