Gå til innhold

Ny bil, har satt opp ei liste. Ta en titt! Thanks

Ranger emnet

chil1001

Anbefalte innlegg

Mercedes 450SL

Fiat Barchetta

Smart Roadster

Alfa Romeo 156 (2.0 sele, eller 2,5 V6)

Saab 93 Turbo(kanskje cab)

Dette er biler fra mellom 50 tusen, opp til rett over 100.

Hva synes dere? jeg heller litt mot enten en 450SL eller en alfa

:)

Smak og behag, min gode mann!

MB 450SL - Tyskercruiser...

Fiat Barchetta - Femi jenteracer :D

Smart Roadster - Liten, men fresh racer. Og bruker lite bensin

Alfa Romeo 156 - Fet bil, men i følge Top Gear er jo Alfa bare søppel, med mye ektra kostnader.

Saab 93 Turbo - Kjedelig bil for gamle menn. Bruker mye bensin.

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er Alfa Romeo dritt, siden man har hørt det hos Søstra til moren til naboen til hunden til oldefaren til Oddleif i bakken....

Nå skal det sies at Alfa kan være dritt, hvis man kjøper et dårlig eksemplar. V6ern er mye mer driftsikker enn Twin spark-motoren. Kjøper man et eksemplar som er eid av en entusiast, som har overholdt alt av servicer, og vist kjærlighet til bilen,så har du en bil du blir glad i, og som eier sjel! :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er Alfa Romeo dritt, siden man har hørt det hos Søstra til moren til naboen til hunden til oldefaren til Oddleif i bakken....

Nå skal det sies at Alfa kan være dritt, hvis man kjøper et dårlig eksemplar. V6ern er mye mer driftsikker enn Twin spark-motoren. Kjøper man et eksemplar som er eid av en entusiast, som har overholdt alt av servicer, og vist kjærlighet til bilen,så har du en bil du blir glad i, og som eier sjel! :)

Hehe, det blir som å kjøpe et hus med sjel!.....og dere vet hva dere får da!

Har egentlig ikke noe peiling på Alfa, de er jo spreke biler å se på. Er kansjke litt dumt og kjøpe en slik bil hvis man ikke har råd med reperasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for alle svara

Enig i at Fiat Barchetta er en jentebil, har bare lest mye bra om den..Billig er den også :) Men legger den bak meg.

Drømmen er jo en Lotus elise2, det er faktisk en bil man kan impotere, pga lav vekt og "liten" motor. Har regna at med litt kløkt kan man få et bra eksemplar for ca 200..Desverre er det litt for mye for meg..

Klarer ikke bestemme meg angående Smart`n er den tøff, eller er den femi? hehe.

Mercedesen er jo konge, men noe skeptisk til bensinforbruket. Liker også gamle biler, lettere og fikse på selv.

Alfaen tror jeg at jeg legger bak meg også, drit kul bil! Men for kostbar..

Angående saaben så liker jeg godt 93`n, skjønner ikke hvorfor mange synes det er en gubbebil. Ser jo bra ut. Helst en sort turbo med lyst skinn. Eventuelt sølv med sort skinn. Bare finne en uten styling. Blir fort veldig harry med styling på saab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider