Gå til innhold

vil dene spilleren passe i bilen min?

Ranger emnet

hyundai coupe

Anbefalte innlegg

dø bør værra forsiktig med plast deksla. jeg brukte en tynn men bred skrutrekker og enda ble det merker. bruk noe i plast. eller studer hvordan klipsa er bedre en jeg gjorde ;)

du har sånne hele plast dør sider? med sort list nederst hvor høyttalere sitter foran i døra?

er ikke 100% sikker men mener det er mulig og ta av bare grillen til høyttalera i døra. og ta høyttaleren ut der.

(min Caddy/polo er 2003mod derfor er jeg usikker)

Tj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg bør altså kjøpe nye høyttalere i bilen?

For å få full utnyttelse av nyspillern....ja ;)

noen som vet hvordan det er å bytte frontsett i en polo 2007 mod?

takk for hjelpen!

Med disse brakettene blir det ihvertfall ikke vanskelig å montere høytalere :)

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5437&katid=434&mid=m436&id=&vn=736

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dø bør værra forsiktig med plast deksla. jeg brukte en tynn men bred skrutrekker og enda ble det merker. bruk noe i plast. eller studer hvordan klipsa er bedre en jeg gjorde ;)

"Fattigmannstrikset" her er å tape opp skrutrekkeren (med el.tape), så det ikke blir noen skarpe kranter ;)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil anbefale alle som skal montere/demonntere anlegg eller what ever i bil til å dra på wurth å skaffe seg en nylonkile. dette er et verktøy du kan bruke til så mangt!! tror ikke det koster all verden heller. jeg demonterer en del lister og interiør på biler nesten hver dag å er handicapet uten denne kilen.. jævli kjipt å stå å knekke ut lister i en 2009 mod bil med skrujern å lage hakk og spåor i dashbordet liksom:P hehe... ser bare på min egen bil hvor ett verksted hadde bytta vindusmekanisme før jeg kjøpte bilen å dem har brukt skrujern for å åpne deksel på dørhåndtaket for å komme til skruer og slikt.. ikke pent!!! gå inn på: http://194.19.67.96/wn_eh.exe/Start åsså søker du på nylonkile. helt nederst på siden etter du har søkt ligger den.

skal legge ut tips om dette på bilforumet så alle kan ha glede av denne.kilen

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider