skrik Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Har en omega 97 stv man blir sjøsyk av å kjøre til tider. Skjønner at jeg må bytte dempere eller fjører, eller begge deler? hvordan finner jeg ut hva som skal byttes? eller om begge deler burde byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 gå rundt bilen og dytt den ned i hvert hjørne.. spretter den opp og ned må demperene byttes. går den tilbake på plass er de ok.. men ville vurdert nye bedre dempere uansett, og kansje senkesett. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrik Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Den spretter litt opp å ned ja, slipper jeg muligens å bytte fjøra da? Ja har vurdert senkesett, men skal bruke denne som familie bil. vet ikke hvor stiv den vil bli med senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 avhengi av senkesettet. at den spretter er demperene, ikke fjøra... om fjøra må byttes av henger av rust og skrekk/knekk. er den veeldig myk kanfjærene begynne å være slitt.. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Er det 2 liter du har? Har røde koni bak hvis du er intresert. Har også komplette fjærben framme med rimelige nye dempere, og bra fjærer. Sitter bra skiver på de også, uten slitekant. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrik Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hei, sorry sent svar, vært på ferie :) Hmm, redd for at prisen på det vil bli litt over hva lommeboka tilsier for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg