Gå til innhold

kvasskam

Ranger emnet


Danielbp

Anbefalte innlegg

Duration 268° / 9.9mm løft. (stage 2 på http://www.kmcams.com) joda det er jo litt sjarm da;)

 

bilen er bare chippet fra før av, grunnen til jeg monterte kammene er at jeg måtte skifte toppakning(grunnet koking) og så fikk jeg en god pris på kammer hos kmcams, så jeg kjøpte bare og monterte i samme slengen :)

 

fikk beskjed om at den ikke trengte og mappes, det står på en org k03 fåreløbig, skal i militæret snart så dimmepengene om 1 år skal brukes til ny turbo, intercooler,dyser,clutch,lettere svinghjul,ny chip osvosvosv :) og når DET er gjort, skal den mappes :) hehe

 

kan jo legge til at det er absolut verdt og kjøpe kammer, merker vesentlig forskjell på høyere turtall, ikke noe forbedring av bunndrag, men man skal vell ikke ligge på lavt turtall ?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duration 268° / 9.9mm løft. (stage 2 på http://www.kmcams.com) joda det er jo litt sjarm da;)

 

bilen er bare chippet fra før av, grunnen til jeg monterte kammene er at jeg måtte skifte toppakning(grunnet koking) og så fikk jeg en god pris på kammer hos kmcams, så jeg kjøpte bare og monterte i samme slengen :)

 

Det var utrolig ville kammer:omfg

 

På 1,8T er det vanlig å bruke Cat Cams 239/245° 8.80/10.85mm på biler med over 550 hk på hjulene, og orginal kammene på AEB holder til 500 hk på hjula.

 

Hadde vært bedre du hadde brukt pengene på porting:hmmmmmmmmm:

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten... realace: hva skulle gå galt mener du da ? :)

 

Hvordan skal du få mere effekt av en ny kam med samme tenning som du har fra før? Hvordan skal du unngå å få tenningsbank? Man forandrer hele kurven med å bytte kam. Kan ikke i min villeste fantasi tro at en seriøs mapper mener det er ingen problemer med å sette på en såpass kvass kam uten at man trenger å juster noe. Ikke er det sikkert og ikke får du noen effekt av det. Eneste du kan få er bil som stopper og kutter. Den bankesensoren er ikke beregnet for å justere motoren etter kam skifte. Må være eneste jeg kan se de mener ordner dette automatisk

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Duration 268° / 9.9mm løft. (stage 2 på http://www.kmcams.com) joda det er jo litt sjarm da;)

 

bilen er bare chippet fra før av, grunnen til jeg monterte kammene er at jeg måtte skifte toppakning(grunnet koking) og så fikk jeg en god pris på kammer hos kmcams, så jeg kjøpte bare og monterte i samme slengen :)

 

fikk beskjed om at den ikke trengte og mappes, det står på en org k03 fåreløbig, skal i militæret snart så dimmepengene om 1 år skal brukes til ny turbo, intercooler,dyser,clutch,lettere svinghjul,ny chip osvosvosv :) og når DET er gjort, skal den mappes :) hehe

 

kan jo legge til at det er absolut verdt og kjøpe kammer, merker vesentlig forskjell på høyere turtall, ikke noe forbedring av bunndrag, men man skal vell ikke ligge på lavt turtall ?;)

 

 

Kom til å tenke på denne gamle tråden når jeg leste om kammer på VWVortex.

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4548398

 

Kammene trådstarter har, er best egnet fra 7000 rpm opp til ca 10000 rpm ser det ut til ut i fra dataene i tråden over

 

Så kjøper dere kammer, kjøp snillere enn dere tror ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår