Gå til innhold

Leiiine: Opel Vectra B - Langtidsprosjekt

Ranger emnet


Leiiine

Anbefalte innlegg

Noen som har noen bilder/ideèr av styling som kan passe til bilen min, litt sånn minimalistisk..

 

Og andre ideèr om dere har det.. :D

 

Skaff deg Irmscher styling.

Og lister får du kjøpt hos f.eks Scanparts i trondheim. Ring dem, og de sender sikkert. Koster ca. 300,- pr. list.

(Tlf: 73848110) :)

'96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil.

'93 Calibra 4x4 Turbo.

'80 Ascona B, 2.0N

'94 Omega B 2.0 16v

Prosjekttråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aah, det hørtes smart ut :) har bare tatt de små vinduene bak, og det gikk greit annet enn de tre boblene.. men tenkte jeg skulle kline litt negllakk under, og så bruke nalen og dra bort boblene for da fester de seg.. noe smart må jeg finne på hvertfall, for er ikke pent med boble :)

 

men tusen takk for tipset, skal prøve på det..

bare helt vanlig krem? funker det? :D

 

bare helt vanlig krem ja ;) riktig som du sier med at det ikker er fint med bobler :( er en veldig grei måte og fjerne de på slik som du sier :) men må ta det litt fort før limen under blir "ødelagt" og lager stygg gjenskinn fra utsiden. men fortalte ikke om en grei måte og få filmen til og henge ekstra godt rundt i alle kanter/ender ;) en måte og gjøre det på er og bruke neglelakk rundt hele filmens kanter eller bruke en hårføner som du holder litt på avstand mens du varmer filmen lett opp i kantene :)

Endret av turok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :) har tenkt på neglelakk skjønner du, men vil jeg gjerne ha den gjennomsiktig, og det har jeg ikke enda :) får ordne det senere..

men takk for tips, hjelper virkelig når man aldri har gjort det før.. :D

 

hehe :P riktig det at det ikke er så lett når det er første gangen :) du får ta og legge ut noen nye bilder snart da :) var jo en fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn vil jeg at bilen min skal se ut, bare med en litt mørkere farge. Pluss angeleyes =) Helt enkelt og fint, syns jeg :D

 

69_-726275495.jpg

 

Men min ser sånn ut! Er jo ikke mye som skal til i grunn, for å få den slik. Men det er pengene det går på. Og hvor mye skal man gidde å legge i en førstegangsbil ;p

 

0001.jpg

Endret av Leiiine

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et flott utgangspunkt :) enig med han over ang leit på nett etter noen 18tommere dukker opp i ny og ne til fine priser :) så kan jo du også leite etter senkefjærer (billigst) eller Kit (sikkert litt dyrere). Men ang Angel Eyes prøv heller og finn et par fine Linselykter og kjør på med Xenon kit 6000k og led parklys ;) blir mye penere en AE lykter :) men det bestemmer jo du selv ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår