Gå til innhold

Leiiine: Opel Vectra B - Langtidsprosjekt

Ranger emnet

Leiiine

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt ot:

bare sånn hvis du trengte hjelp til å skru eller nå, utn at æ vet om du kan det eller ikke, så kan du sikkert spøre nesten hvem som helst (såfremst det er en mann) og du vil garantert få hjelp:) hehe

går flere fine vectraer i hjemmbygda å er ikke så mye som skal til før at den skal se bra ut. så lykke til å stå på, trenger flere jenter med bra bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel egentlig trengt en sponsor ? Noen som vil hjelpe =P Neida.

For jeg må nemlig skifte alt av bremser bak, + foringer og greier. Alt i alt kommer det på rundt 4000kr, da med nye panserdempere og shiiit.. =/ Leeeit, men greit når man får gjort det da..

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Nå har jeg faktisk ikke oppdatert noe på en måned. Men jeg har fått meg jobb, og min første lønning derfra :) Så da har jeg kjøpt mere sotefilm, foringer bak, termostat og tennplugger. Det var det jeg hadde råd til i første omgang :) Så i dag har jeg sotet siderutene bak, og skal rive av den gamle sotefilmen på smårutene bak i morgen og sette på ny :D Blir litt mørkere enn jeg hadde.

Så får vi bare vente på deler, og få fiksa spissinga på dekka slik at jeg kan kjøpe meg nye dekk og felger ;D Dette skal bli bra, etterhvert ! ;D

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg har byttet termostat og tennplugger. Har også kjøpt nye foringer bak, men har ikke fått skiftet de enda. Skal bestille mere deler i morgen, ettersom jeg nesten ikke har noe bremser bak, så er det på tide å skifte det. Det er jo egentlig ikke noe som syns:)

Litt treig med bilder, men kommer snart :D

Vet det går veldig tregt fremover, men blir bedre etterhvert nå :D

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morres sa Thomas til meg at jeg kunne begynne å skru bil, siden jeg hadde fri. Så jeg gjorde det. (Med hjelp av stefaren min, mange takk til deg)

Har fått demontert en del bak, for å få ned bærearmene. Slik at jeg kan ta med de og få presset inn de nye foringene. Så nå står min kjære bil på min nye fancy ghettobukk, og der blir den ståendes en stund :(

Regner med at delene mine kommer på mandag, og da skal jeg også reise å få kjøpt meg nye calipere. Og da er alt klart til at min kjære far kan komme å jobbe litt, syns det er rett å rimelig siden han fikset denne bilen til meg. Som jeg har påkostet altfor mye:doh

Men da har jeg hvertfall begynt da, så nå blir det orden på ting.

Ghettobukken :D Tar det man har..

Bilde046.jpg

Bilde044-1.jpg

Godt verktøy er jo halve jobben!

Bilde045-1.jpg

Mere bilder kommer, men nå har jeg sitti her i nesten en time og krangla med photobucket og skalering av bilder.. Fikk bare disse i rett str, selvom jeg skalerte alle til samme str.

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morres sa Thomas til meg at jeg kunne begynne å skru bil, siden jeg hadde fri. Så jeg gjorde det. (Med hjelp av stefaren min, mange takk til deg)

Har fått demontert en del bak, for å få ned bærearmene. Slik at jeg kan ta med de og få presset inn de nye foringene. Så nå står min kjære bil på min nye fancy ghettobukk, og der blir den ståendes en stund :(

Regner med at delene mine kommer på mandag, og da skal jeg også reise å få kjøpt meg nye calipere. Og da er alt klart til at min kjære far kan komme å jobbe litt, syns det er rett å rimelig siden han fikset denne bilen til meg. Som jeg har påkostet altfor mye:doh

Men da har jeg hvertfall begynt da, så nå blir det orden på ting.

Ghettobukken :D Tar det man har..

Bilde046.jpg

Bilde044-1.jpg

Godt verktøy er jo halve jobben!

Bilde045-1.jpg

Mere bilder kommer, men nå har jeg sitti her i nesten en time og krangla med photobucket og skalering av bilder.. Fikk bare disse i rett str, selvom jeg skalerte alle til samme str.

bruker du bakfangeren som hvile punkt?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, takk :) er helt ny her, så har ikke helt kommet inn i alt her :)

kåss går det med opelprosjekte??;)har mange gode ideer så leng det er snakk om opel jeg...:)har sjøl,å hatt flere...:yummy:

bare spør hvis det er noe...;)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider