Gå til innhold

Leiiine: Opel Vectra B - Langtidsprosjekt

Ranger emnet


Leiiine

Anbefalte innlegg

opelastra:

Nei, jeg bruker hengerfestet :) Men vet det ser veldig sånn ut på bilde. Er vel snakk om bare en centimeters mellomrom der.. :rolleyes:

 

aakerman:

Det går litt bedre nå, siden jeg har fått meg jobb igjen. Er bare en haug med slitedeler som skiftes ut nå. Så er jo ikke så veldig spennende:tannløs: Delene mine kommer på mandag, og da skal jeg også ut å kjøpe meg nye calipere. Også må jeg jo få presset de nye foringene. Men når da alt dette er gjort, så har jeg skiftet alt jeg må skifte. Så da kan jeg tenke på felger osv :) Men er greit å få alt det andre unna først, så jeg faktisk har en bil jeg kan kjøre, ikke bare en bil som står å ser fin ut:blunk:

 

Bare å slenge inn bilder osv om ideène dine, tar de hjertelig imot. For har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil, annet enn at det ikke skal være MYE. Det skal være litt sånn at man nesten ikke ser at det er gjort noe, men man ser det forde på en måte :) Jeg er litt vanskelig sånn sett.

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

opelastra:

Nei, jeg bruker hengerfestet :) Men vet det ser veldig sånn ut på bilde. Er vel snakk om bare en centimeters mellomrom der.. :rolleyes:

 

aakerman:

Det går litt bedre nå, siden jeg har fått meg jobb igjen. Er bare en haug med slitedeler som skiftes ut nå. Så er jo ikke så veldig spennende:tannløs: Delene mine kommer på mandag, og da skal jeg også ut å kjøpe meg nye calipere. Også må jeg jo få presset de nye foringene. Men når da alt dette er gjort, så har jeg skiftet alt jeg må skifte. Så da kan jeg tenke på felger osv :) Men er greit å få alt det andre unna først, så jeg faktisk har en bil jeg kan kjøre, ikke bare en bil som står å ser fin ut:blunk:

 

 

Bare å slenge inn bilder osv om ideène dine, tar de hjertelig imot. For har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil, annet enn at det ikke skal være MYE. Det skal være litt sånn at man nesten ikke ser at det er gjort noe, men man ser det forde på en måte :) Jeg er litt vanskelig sånn sett.

 

hehe skjønne... ja det koste å ha bil. heldihvis billi dele til opel da....:thumb senkesett å sånn er bil billi å. lette biler å skru på hvertfall. men to ting jeg ville gjort. kvittet meg hed hengerfeste å emblem bak....:idea: må ha skikkelig kantfelg på vectran da...det e kult på bilan der... hell på å bygge om stereo jeg så jeg har endel å gjøre kan du si..mye jobb,å dyrt...:)men..who cares...:yak:

forresten,fint bilde...;)eneste jeg har sett som har...kult...:D

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Aakerman: Takk takk ;D Emblemene bak er tatt av, annet enn selve opelmerket. For bak den er det et hull jeg må sparkle igjen å sånt :) Har ikke tatt meg tid til det enda :) Hengerfestet skal også av, men sitter jævlig godt. men nå har stefaren min fått seg muttertrekker, så da kan jeg bare bruke den:tannløs

 

Har fått gjort ferdig ene siden bak, med tanke på bremser og foringer :) Men støtte på et problem på andre siden, der må jeg ha ny bryter til abs-bremsen, den fungerer ikke. Så den delen får jeg vel i løpet av uka som kommer :) Så da skal jeg ta litt flere bilder.

 

Etter at alt dette er ferdig, noe jeg gleder meg veldig til. Stress å gå uten bil så lenge, når det bare dukker opp mere dritt jo mer man skrur. Så skal jeg kjøpe meg vinterdekk, muligens felger.

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aakerman: Takk takk ;D Emblemene bak er tatt av, annet enn selve opelmerket. For bak den er det et hull jeg må sparkle igjen å sånt :) Har ikke tatt meg tid til det enda :) Hengerfestet skal også av, men sitter jævlig godt. men nå har stefaren min fått seg muttertrekker, så da kan jeg bare bruke den:tannløs

 

Har fått gjort ferdig ene siden bak, med tanke på bremser og foringer :) Men støtte på et problem på andre siden, der må jeg ha ny bryter til abs-bremsen, den fungerer ikke. Så den delen får jeg vel i løpet av uka som kommer :) Så da skal jeg ta litt flere bilder.

 

Etter at alt dette er ferdig, noe jeg gleder meg veldig til. Stress å gå uten bil så lenge, når det bare dukker opp mere dritt jo mer man skrur. Så skal jeg kjøpe meg vinterdekk, muligens felger.

;)

 

bare tenk på hvor jævlig bra det blir til slutt..;).se på det som er gjort å ikke kun det som står igjen....det har jeg gjort for mange ganger...;)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte stefaren min til skarnes for å hente siste delen, og de hadde klart å skru av feil. Så da får vi prøve igjen senere! Møkkavær er det også, og jeg har ikke garasje. Så da blir det ikke gjort noe før det blir pent vær :( Fryktelig lei nå, vil bare ha bilen ferdig. Egentlig lei hele bilen...

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde043.jpg

 

 

Før det ble skrudd av.

Bilde041.jpg

 

 

Gammel foring.

Bilde042.jpg

 

Resten av de bilden jeg la ut tidligere, som jeg ikke fikk til :)

 

så ut til at foringa der ha fått kjørt sæ ja.;) nei nei må ikke gi opp;) det der går bra. vess det e nå trøst så er det dritvær her også å jeg står her med en bil i 7 stein pga stereobygging. ikke kjørbar,plukket ut mye interiør. bli litt lei nån gang men sånn er det bare. alt skjer ikke på en dag med bil,støter alltid på nye problem å ting som gjør at tida går.... må hvertfall ikke gi opp....du er da jente,å sikkert litt sta å som jenter flest..:p

men kjøper du mye deler på hoggeri?

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge foringene var sånn :) Har kjøpt alle delene mine på carparts, utenom caliperne som ble kjøpt på biltema :P sikkert ikke best kvalitet, men holder til jeg bytter bil. er bare det navet jeg skal ha fra høggern, er under halvparten av prisen for den der :) og så lenge det er A kvalitet, så funker det sikker fint :D

 

ja, er vel kanskje som jenter flest:D sta og utålmodig :) men har fått en del hjelp nå da, for jeg jobber en del, å da rekker jeg ikke å gjøre så mye som jeg burde ha gjort..

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge foringene var sånn :) Har kjøpt alle delene mine på carparts, utenom caliperne som ble kjøpt på biltema :P sikkert ikke best kvalitet, men holder til jeg bytter bil. er bare det navet jeg skal ha fra høggern, er under halvparten av prisen for den der :) og så lenge det er A kvalitet, så funker det sikker fint :D

 

ja, er vel kanskje som jenter flest:D sta og utålmodig :) men har fått en del hjelp nå da, for jeg jobber en del, å da rekker jeg ikke å gjøre så mye som jeg burde ha gjort..

 

mange som handler deler på biltema gitt. ikke alt er like bra nei men slitedeler er jo greit å hndle der. men som sagt,du kjøre opel,billig deler....;)

hehe ja,vet hvordan det er med utålmodighet du.... der har du meg.. men da er det viktig å være sta å... alt går til en ende,selv om det er mye jobb....;)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammelt :)

Bilde041.jpg

 

 

Nytt:)

Bilde0015.jpg

 

 

Høyreside bak.

Bilde0018.jpg

 

 

Jeg er ikke den mest ryddige personen når jeg skrur, og skru bil på grus er heller ikke det beste. Utrolig vanskelig å se skruer å sånt, om du er uheldig å miste noen :)

Bilde0016.jpg

 

Jeg bestilte nye panserdempere, men fikk de ikke når delene kom. Så må fortsatt bruke den trofaste riva :) Man tar hva man har.

Bilde0017.jpg

 

Har skrudd siden kl 13 i dag, og er endelig ferdig med bilen. Da har jeg nytt nav på høyreside bak, nye skiver, klosser, håndbrekkbånd osv osv. Så da kan jeg vel egentlig bare kjøpe mere deler, å ta foran. Men skal vente litt med det, for er litt lei i grunn.

Men er godt å ha bilen på veien igjen, har kjørt meg en lang tur i dag. Bare jeg og bilen min, kost oss litt :D

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår