Gå til innhold

Leiiine: Opel Vectra B - Langtidsprosjekt

Ranger emnet


Leiiine

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt meg ny vannpumpe og tv :) Gleder meg vel mest til tv'n. Var i litt for godt humør på søndag, så da gjorde jeg noen impulskjøp :D

Men vannpumpa trenger jeg, og nytt bimetall eller noe :) For jeg kjørte inn til Oslo for litt siden, og var uheldig å havnet i kø. Så da var bare så vidt at bilen min ikke kokte. Så nå kjører jeg mondeo en liten stund :D

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått bestilt meg nye vinterdekk og felger til bilen min.. Det blir disse felgene men med rett kant og ikke skrå :) Helt greie til vinterfelger..

 

Utennavn.jpg

 

Har tenkt på disse som sommerfelger, men skal vente å se om det kommer noe nytt å spennende til våren..

 

pantera.jpg

 

Har også begynt å lage ny grill, eller typen min da:) Siden han ikke har noe å gjøre, så kan han fikse det. Så idag har jeg kjøpt glassfiber sparkel. Må tette igjen der hvor opelmerket har vært.

 

Bilder kommer senere..

Endret av Leiiine

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pusset rust, og lakkert :)

Bilde0001.jpg

Pusset og pusset også lakkert litt. Vil ikke kjøre med en flekk som ikke har samme farge som resten av bilen, men blir gjort bedre senere. Men er bare slik at bilen ikke skal ruste ihjel i vinter.

Bilde0002.jpg

Uten grill og nye felger:D

Bilde0003.jpg

Før jeg lakkerte det svart bak..

Bilde0005.jpg

Ferdig lakkert, må nok gjøre om litt når jeg finner et varmt sted å stå :)

Bilde0006-1.jpg

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvor jeg sto å lakkerte??? :)

sto faktisk ute, men er midlertidig da.. ville bare ikke ha noe stygge åpne flekker, så skal lakkere på nytt senere :)

og jeg lakkerte med sprayboks :D

 

hehe:P panseret du lakkerte eller bak grillen?

boks i fra mekk da eller?

 

holder på med litt lakkering på bilen også. men får ikke fargen helt til å stemme å kommer sånne "støvmerker" rundt der eg har lakkert:( vet du hvorfor eventuelt hvordan få de vekk igjen?

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkert begge deler :)

 

ehm, det er ikke pent der jeg har lakkert heller.. men det lønner seg å lakkere inne i varmen.. for lakken min har blitt veldig kornete siden jeg sto ute, så det kjennes ut som sandpapir..

 

utenom det har jeg ingen tips, var første gangen jeg lakkerte på bil. man må bare ta seg god tid.

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkert begge deler :)

 

ehm, det er ikke pent der jeg har lakkert heller.. men det lønner seg å lakkere inne i varmen.. for lakken min har blitt veldig kornete siden jeg sto ute, så det kjennes ut som sandpapir..

 

utenom det har jeg ingen tips, var første gangen jeg lakkerte på bil. man må bare ta seg god tid.

 

hvilken lakk brukte du bak grillen da? svart men spesiel type?

Mvh

Zendora

 

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant :) nærmere jul så får jeg et sted å stå, så da pusser jeg ned igjen og gjør det på nytt.. men da skal jeg også ha klarlakk :D

 

bak grillen så har jeg bare vanlig svart lakk, fordi når jeg ikke hadde det så syntes det så sinnsykt godt :) burde nok hatt en lakk som tålte litt varme, men gjorde det bare sånn for utseende sin skyld :D

er litt harry å gjøre alt så dårlig, men vet at jeg skal gjøre det bedre. forhåpentligvis :D hehe..

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår