Nilsenrr Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hei. har noen spørsmål. hvis jeg importerer en helt orginal japansk eclipse gsx 95-99 modell. vil denne bli godkjent i norge? og hvor mye kommer utenom kjøp av bil og frakt? hvor mye avgift er det på denne bilen. takk :D Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Den vil nok ikke bli godkjent så lenge den har rattet på høyre side desverre. Men tror du kan handle inn en GSX fra USA da :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjR Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Eclipse ble aldri produsert for det japanske markedet. Eclipse (+ talon & laser) er et resultat av DSM's samarbeid og ble skrudd sammen i USA og finnes dermed ikke med høyreratt. Siter -- 3000GT VR-4 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andakanda Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Heisann Eg kjøpte en 99 modell GSX fra USA i november i fjor.( den blei aldri solgt i Japan ) Fekk bilen denne mnd. Kjøpte den av http://www.vnauto.us , betalte han 93 000 NOK , deretter kom bilen til Oslo der Pettersen Autoimport fixet resten som omkobling av lys, dekk, skilter osv. Betalte pettersen ca 190 tusen kr totalt, dette inkluderte tolling, moms, nye dekk, lys, skilt , 1 full tank bensin, mekaniker arbeid osv osv osv. Så totalt rundt 250 000 betalte eg for min. 1999 modell kjørt 60 000 km :) husk at bilen må vere 10000000000% original for å få den registrert, kan vere vanskelig å få tak i. lykke te PS : står jo 3-4 GSX til salgs på finn.no om du ikkje skulle finne nåkke aktuellt i utlandet Endret Mars 9, 2009 av andakanda Siter Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg