oeb Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kom det aldri noen bilder av dørtrekka? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Eh bilen ble jo solgt, men fortvil ikke, jeg har jo kjøpt den tilbake;) Dabutcher lagde en ny tråd vi har diskutert litt i, så kommer til å gjøre et forsøk på å støpe opp selv i løpet av vinteren. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Eh bilen ble jo solgt, men fortvil ikke, jeg har jo kjøpt den tilbake;)Dabutcher lagde en ny tråd vi har diskutert litt i, så kommer til å gjøre et forsøk på å støpe opp selv i løpet av vinteren. Ja det er ikke lurt og selg noe man ikke skulle ha solgt :) men, få opp noen bildet har planer om å fikse dørdsidn mine selv i vinter,, Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Trenger nye dørtrekk den nye også, så jeg tegnet en liten skisse.Blir ganske enkelt i original "look. Trekker opp i nytt svart skinn, og bruker alu pyntepanel og utforinger til elementer. Håper dere skjønner tegninga, ganske fresh i photoshop:) har aldri sett dette.. men har tenkt mye på løsningen jeg også. kan du ikke legge ut dette på bildet på nytt om du har det på pc'en enda? Er bare at om jeg begynner på noe slikt så skal det bli 100% perfekt (se bra ut) samt at det skal vere holdbart og gå an å demontere uten å ødelegge noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Finner desverre ikke igjen bildene, men legger ut om jeg skulle gjøre det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg