Gå til innhold

Blinklys på Fjernstyring

Ranger emnet

lassiiboiii

Anbefalte innlegg

Noen som vett hvordan man kobler til blinklyset fra fjernstyringen?

Jeg har kjøpt Speedy sitt fra bilxtra, og det følger med en kontakt me to ledninger fra;) den kan jeg velge om jeg vil koble inn på "buzz" "led" "blinker"

Så jeg vil koble den inn på blinker :P men vett jo faen ikke kor eg ska koble henne, hehe:D

På forhånd Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer en fra vacn forumet

I følge monteringsanvisningen skal de to brune kablene kobles til svart/grønn og svart/hvit kabel enten ved rattstammen eller nede ved dørstokken. Jeg satte på nødblink, og identifiserte disse to ved dørstokken vha prøvelampe.

det skal vist bare være å koble seg inn på nødblinken ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFattelig kor mye lettere det e på sedan :P hahahah!! :P Speedy sitt har 4 ledninger ( til sedan me vakumpumpe) + , - , lock , unlock! Ufattelig enkelt ;) og samme systeme som du har beskreve gjor eg for blinklysene :D (fant faktisk ut av det sjøl etter og ha sotte i bilen i 1 time, fylla sjuk og jævelig og tenkt:P ) HAHHAHA!! :D men det funker som faen ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du? hadde du ikke samme farger i din bil eller var det bare å koble seg direkte inn på blinklyset bak?

Det er samme fargen, men det tror eg bare e på vår bil:s så hvis folk sliter med og finne ut kass farger di skal koble seg inn på, er det bare te og se på ledningen som går inn i blinklyset foran (og huske og se på begge sider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme fargen, men det tror eg bare e på vår bil:s så hvis folk sliter med og finne ut kass farger di skal koble seg inn på, er det bare te og se på ledningen som går inn i blinklyset foran (og huske og se på begge sider)

ok, jeg fikk tips fra en med en audi 100/a6 ang. fargene

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider