pettersenroar Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 må jeg chippe bilen på nytt hvis jeg skal montere en gt28rs turbo?? eller holder det å bare bytte dyser bilen er jo chippet fra før av. noen som har erfaringer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 ville hatt den inn på mapping ja. Men vet egentlig ikke. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Du må mappe den på nytt, eller chip som er beregnet for de dysene og turboen du bruker. Så chippen du har kan du ikke bruke, alt av verdier er helt feil. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg har den turboen ++ liggende hjemme.. har også chippet bilen fra før , skal montere turbo og de andre delene og så mappe den ! så regner med jeg må ha ny chip og .. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Enten ny chip eller map, mapping er jo mest effiktivt. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 en k04 da. må man chippe på nytt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 en k04 da. må man chippe på nytt da Ja! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 jaja da blir det vel datasprut til sommern... skal bestille e gt28rs så får jeg ta det derfra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg