kazzper Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvor kjøper jeg Prickbort i Vestfold? Helst fra forhandler. Ikke mange forhandlere som har det, men en og annen Statoil og BilXtra har det Statoil har dog bare litersflasker, og det blir dyrt i lengden.. man bruker jo ca en liter hver gang. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smellycat Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg bruker Meguiars deep crystal carnuba i stedet for alle verdens "quick detailere" - påført tynt med applikator og litt stø hånd så går det maks 5 minutter lengre tid enn om man sprayer og søler med QD - plastlistene rundt om på bilen får ikke hvite flekker og bilen får en syk glans....og god lukt. - ja jeg gjør det etter hver vask som betyr en gang i uka :win Prickbort i større og langt mere økonomiske kvanta finner du her: http://www.godkjemi.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Noen som har prickbort i Fredrikstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Noen som har prickbort i Fredrikstad. Hør med Oven, eventuelt Statoil-stasjoner Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Hør med Oven hva er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hva er det Oven Båt & Bil, ligger i Borggt. Er BilXtra-medlemm Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Oven Båt & Bil, ligger i Borggt.Er BilXtra-medlemm Ingen av stedene har dette. Hvor kan jeg få kjøpt dette på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Ingen av stedene har dette.Hvor kan jeg få kjøpt dette på nett? http://www.godkjemi.com :) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg