Gou Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 har interalloy 40mm senk til poloen å vil gå over til 60mm (er fullstendigt klar over atte dette er golf II forumet , men finns mangen aktive VW folk her.. så håper dere kan hjelpe) noen så kan anbefala noen 60mm fjører ? blir det ingen forslag så blir det interalloy igjen på forhånd takk :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Så lenge du er fornøyd med interalloy, hvorfor ikke bare bruke dem igjen.... Tror et av tipsa du får her inne er å ikke bruke Jamex vertfall.... vært mye kritikk mot dem.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 hva med å kjøpe senkeskåler. Gir ikke det en ca 15 mm ??? Da er det jo nesten 60 iallefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Jamex suger.. iallefall de nyere fjørene.. hadde 40mm på mk2'ern før, og det var den gamle typen, stivt og fint. En kamerat hadde det samme på jetta'n sin, men disse var slitne etterhvert og han ville bytte ettersom bilen begynte å bli lav i ræva. De gamle fjørene var stive og fine egentlig, så han ville bruke jamex igjen.. da blei bilen 3cm lavere bak, og svaia som ei gammal hore.. Jeg vil ikke anbefale jamex..! Velg noe annet.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg