Gå til innhold

da er oppussinga for vinteren igang...

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

i dag fjærna jeg fronten på bilen... henter ny til neste uke... blei samme fronten som jeg hadde fra før...

kommer til å legge ut bilder etterhvert som jeg gjør noe med bilen utover vinter'n

den som skal gjøres foreløpig er:

bytte front

ny soting

rense bilen innvendig

muligens carbon i interiør

lakke calippere

lakke bakrute?

få hjulbuene bak valsa så de klarer 9.5*18"

++ får se hva jeg har råd til og har tid til...

legger ved noen bilder:

147_4731.JPG

147_4732.JPG

147_4735.JPG

skada front (knekt på sida og masse sprekker under)

147_4738.JPG

for flere bilder gå HER

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garasje er kjekt ja =)

morra og faren min bygde nytt hus for 2 år siden... da var kravet mitt egen port... og det fikk jeg... planen er å bygge en form for bukk/rampe til sommer'n som jeg kan kjøre bilen ut på sånn at jeg kommer under den...

endte oxo med verksted i 2 etasje på garasjen =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacPerson-beinet består av et hult stålrør (som oftest) som i toppen huser støtdemperen og fjøra, og bunnen er (iallefall på min Audi) fast i navet. På denne måten dikteres cambervinkelen av lenden på nedre bærearm, samt festingen av støtdemperens stempel oppe i dempertårnet. Fordelen er at det er et billig system (det er en grunn til at det er det mest brukte hjulopphenget på nyere biler). Ulempen er at man ikke man ha forskjellig cambervinkel når hjulet er helt nede, vs. når det er helt oppe (i. e. kjøre i svinger), som man kan med Double Wishbone-oppheng, Multilink, etc... Sikkert noe jeg har glemt å si om dette, men andre får fylle inn mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider