Azzido Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 i dag fjærna jeg fronten på bilen... henter ny til neste uke... blei samme fronten som jeg hadde fra før... kommer til å legge ut bilder etterhvert som jeg gjør noe med bilen utover vinter'n den som skal gjøres foreløpig er: bytte front ny soting rense bilen innvendig muligens carbon i interiør lakke calippere lakke bakrute? få hjulbuene bak valsa så de klarer 9.5*18" ++ får se hva jeg har råd til og har tid til... legger ved noen bilder: skada front (knekt på sida og masse sprekker under) for flere bilder gå HER Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Er vinduet ditt knust? Lykke til med arbeidet :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 nei ekke knust, bare vaska den akkurat når bilde blei tatt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 legger ut noen nye bilder... i dag tok jeg ut setene og dør trekka... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Blir bra, dette! Kan du vise noe bilder av hjuloppheng/hjulhus? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 ja kan godt det... dette er det nærmeste av bilder jeg har nå... men kan sikkert knipse noen nye oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 *ønske seg garasje* :rolleyes: :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 garasje er kjekt ja =) morra og faren min bygde nytt hus for 2 år siden... da var kravet mitt egen port... og det fikk jeg... planen er å bygge en form for bukk/rampe til sommer'n som jeg kan kjøre bilen ut på sånn at jeg kommer under den... endte oxo med verksted i 2 etasje på garasjen =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 bilde av garasjen og gamle bmw'n... 91 mod 318ia som går i tønsberg nå etter det jeg vet... litt mere styla enn når jeg hadde den men Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Er det MacPerson-bein rundtom på alle E36? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 MacPerson-bein ? hva er det ? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 MacPerson-beinet består av et hult stålrør (som oftest) som i toppen huser støtdemperen og fjøra, og bunnen er (iallefall på min Audi) fast i navet. På denne måten dikteres cambervinkelen av lenden på nedre bærearm, samt festingen av støtdemperens stempel oppe i dempertårnet. Fordelen er at det er et billig system (det er en grunn til at det er det mest brukte hjulopphenget på nyere biler). Ulempen er at man ikke man ha forskjellig cambervinkel når hjulet er helt nede, vs. når det er helt oppe (i. e. kjøre i svinger), som man kan med Double Wishbone-oppheng, Multilink, etc... Sikkert noe jeg har glemt å si om dette, men andre får fylle inn mere... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 flere bilder... igrunn så har det ikke skjedd så mye mer, eneste er baksetet som er tatt ut og teppene i bilen som er rensa... de blei rensa etter at bildene blei tatt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Hva brukte du til tepperens? Vanlig type som til vegg-til-vegg tepper? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 et bra tips: Bruk vann med litt salo for å vaske dashbord og alle andre plastdeler på interiøret. Det fjerner fett og gjør det matt igjen som det var nytt!! Gjorde det nå i helgen..Ble digg med matt dashbord igjen.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg