Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Fjerner fett? Vil ikke da plasten tørke ut og sprekke? Bruker sånn svamp fra Turtle Wax jeg... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 nei.. den fjerner fettlaget som ligger på dashbordet.. eksos..og drit møk :) .. en ny bil har "fersk" plast eller vinyl.. ikke påført noen ting.. så legger seg fett,mat,røyk,eksos og alt anna der.. hehe.. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Dr_S Hva brukte du til tepperens? Vanlig type som til vegg-til-vegg tepper? lånte enn sånn rense sak vi har på jobb (skeidar) kan minne om en sånn hånd støvsuger... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by BMW-323 et bra tips: Bruk vann med litt salo for å vaske dashbord og alle andre plastdeler på interiøret. Det fjerner fett og gjør det matt igjen som det var nytt!! Gjorde det nå i helgen..Ble digg med matt dashbord igjen.. takk for tipset... det skal prøves så fort det blir + grader igjen... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 da er enda mer gjort... har i dag bytta pære i varme apparatet i dashen, strekt signal kabler, og finne ut at ene dørbrytern min er defekt... derfor ikke ruta mi går ned ca 1cm når jeg åpner døra... blir litt sånn småplukk hele tida... hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 i dag her jeg lakka caliperne... før etter legger oxo ved bilde av baksida av skiva, bærekule osv osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 rosa :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by bjirn rosa :) hehe, nei... knall rødt... men blei dårlig lys og siden det ikke har tørka skikkelig blei det rosa på bilde... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 LOL... hadde vært lite bra med SJOKKROSA calippere..."heihei, her kommer jeg"...som han på Valen autofil parodien :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg