jimmen Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei! :) Bestilte en pakke fra de forrige uke, og på sporingsnummeret står det følgende. : Date and time Status Location Service Area 3/5/2009 11:56 am Delivery arranged, no details expected. Oslo, Norway Og der har den låst seg. Hva skjer? toll? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ifølge nettsøk kan det hende at de overleverer forsendelsen til ett lokalt leveringsfirma. Bare å vente Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jepp, fikk samme melding da pakken ble overlevert til varetaxi'n i Namsos. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jepp, fikk samme melding da pakken ble overlevert til varetaxi'n i Namsos. Tok det lang tid før du fikk pakken etter du fikk mld eller? Håper på at jeg får det imorgen, har noen pærer som er ryket fram og gidder rett å slett ikke kjøpe nye for noen par dager bare. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Fikk de idag. Ferdig montert alt nå! 7 dager fra Kina og hjem på døren! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo 2,2 x Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Fikk de idag. Ferdig montert alt nå! 7 dager fra Kina og hjem på døren! :) det va da seint gikk 3 dager for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 det va da seint gikk 3 dager for meg 3 her og;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg