-cardudde- Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ..dette er for jævlig! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2965734.ece Jeg kjenner jeg blir kvalm og..nei, jeg har ikke ord!! Jævla samfunnstapere :rockets Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 rullestolen ligna vel på et israel flagg............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Forbanna idioter. Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Helt utrolig hvor lavt det er mulig å synke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 nå blei det stille blant de som støtter Islam?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hvor står det noe om islam? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) nå blei det stille blant de som støtter Islam?! rullestolen ligna vel på et israel flagg............ Liste over ting som IKKE sto i artikkelen: Islam. Innvandrerungdom. Rasemotivert. Hm. Sett sånt? Endret Mars 8, 2009 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Håper de som gjorde dette mot henne selv havner i rullestol :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Liste over ting som IKKE sto i artikkelen: Islam. Innvandrerungdom. Rasemotivert. Hm. Sett sånt? Ja, jeg skjønner IKKE helt hva dette hadde å gjøre med innvandrere eller andre religioner.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Dem følte seg sikkert veldig tøffe, når dem angrep en KVINNE i RULLESTOL Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ja, jeg skjønner IKKE helt hva dette hadde å gjøre med innvandrere eller andre religioner.. Eirik Ikke Jeg heller. Men for å dra diskusjonen unna islam og inn på topic: Det er faen meg forkastelig av dagens ungdom finner underholdning i slike handlinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg vil ha denne tråden stengt! Slik spekulativ uthenging og manglende toleranse ovenfor en hel religion bør vi holde oss for god for her på bilforumet. Det bidrar ikke akkurat til inkludering og aksept på tvers av trosretninger her i verden. Dessuten burde det holde med én tråd her på bruket som drøfter den såkalte snikislamiseringen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Klokerer ord har aldri før blitt talt på forumet. Siste taler har min fulle støtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Helt enig Reodor! Selve tråden kan jo forsåvidt være åpen, men da bør tittelen og stort sett alle innleggene fjernes. Til dere som angriper islam i/med denne tråden, hvor har dere det fra at det ikke var etnisk norske ungdommer som gjorde dette??? Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg vil ha denne tråden stengt! Slik spekulativ uthenging og manglende toleranse ovenfor en hel religion bør vi holde oss for god for her på bilforumet. Det bidrar ikke akkurat til inkludering og aksept på tvers av trosretninger her i verden. Dessuten burde det holde med én tråd her på bruket som drøfter den såkalte snikislamiseringen. Jeg tolker trådtittelen dithen at vi har andre problemer i Norge enn islam.. Men den er villedende og kan lett feiltolkes. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg