trygvleo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Til dere som angriper islam i/med denne tråden, hvor har dere det fra at det ikke var etnisk norske ungdommer som gjorde dette??? Fordi etnisk norske ikke gjør sånne ting.:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg vil ha denne tråden stengt! Slik spekulativ uthenging og manglende toleranse ovenfor en hel religion bør vi holde oss for god for her på bilforumet. Det bidrar ikke akkurat til inkludering og aksept på tvers av trosretninger her i verden. Dessuten burde det holde med én tråd her på bruket som drøfter den såkalte snikislamiseringen. Ja dette er det verste jeg har sett. Steng tråden. NOT!!! Bidrar vel ikke til innkludering, å angripe en rullestolbruker heller??? Men er jo ikke di uskyldige som skal forsvarers, sånn har det aldrig vert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Herregud. Det står jo ingenting om det var etniske eller ikke-etniske nordmenn som gjorde dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Okey hør her folkens, fra en Hindu til Kristne, Muslimer, eller hva dere enn nå er: Denne tråden er ikke en religiøs tråd eller en tråd som skal diskutere dette, jeg ville bare ha fokuset vekk fra alt dette tullet rundt den såkalte snikislamiseringen, og faktisk få noen av brukerne her på forumet at det skjer verre ting! Og drit nå for faen i å dra opp rase eller hudfarge, det har ikke en dritt å si. Det er mennesker som har gjort en helt grusom handling som er til å bli kvalm av. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Okey hør her folkens, fra en Hindu til Kristne, Muslimer, eller hva dere enn nå er: Denne tråden er ikke en religiøs tråd eller en tråd som skal diskutere dette, jeg ville bare ha fokuset vekk fra alt dette tullet rundt den såkalte snikislamiseringen, og faktisk få noen av brukerne her på forumet at det skjer verre ting! Og drit nå for faen i å dra opp rase eller hudfarge, det har ikke en dritt å si. Det er mennesker som har gjort en helt grusom handling som er til å bli kvalm av. Støttes. Dessverre. så er det nå egentlig slik at å prøve og fortelle slike ting til noen brukere her på forumet, er som og pisse i et hav av piss. Det har ingenting for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg må innrømme at jeg feiltolket trådstarters hensikt med tråden, men med en så ræva trådtittel skulle det bare mangle at det glipper litt for en stakkars sykkelreparatør som er møkk lei det usaklige angrepet på alt det muslimske. Jeg er motstander av umotivert og uhjemlet vold, uansett hudfarge og religion. Samtidig vil jeg benytte anledningen til å erklære at jeg vil ha tråden "gjenåpnet". Ikke fordi jeg har tenkt å si så mye mer her, men likkavæl da gitt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Trodde du kommenterte de andre innleggene, jeg. Uansett, det sagt: Fortsatt enig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Trodde du kommenterte de andre innleggene, jeg. Uansett, det sagt: Fortsatt enig. Ja, min første kommentar var også myntet på dieselmikrober og enkelte andre intolerante amøber, men likefullt trodde jeg trådstarter var en av dem. Selv om jeg slet litt med å forstå hva umotivert rullestolvold hadde med snikislamisering å gjøre :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ja, dette viser jo bare det faktum at vi har plenty å jobbe med i samfunnet vårt.. Det er altfor lett å henge seg opp i enkeltsaker, og tro at den ene tingen skal redde verden. Det er desverre ikke sånn..noe veldig mange åpenbart har fryktelig vanskelig for å forstå. Satser på at disse ungdommene får svi så det holder, samme søttan om de er norske eller pakistanske eller fra Island, det er jo helt uvesentlig. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ja, min første kommentar var også myntet på dieselmikrober og enkelte andre intolerante amøber, men likefullt trodde jeg trådstarter var en av dem. Selv om jeg slet litt med å forstå hva umotivert rullestolvold hadde med snikislamisering å gjøre :) som regel er det lurt å finne ut hva en person faktisk mener om det ene eller andre før man stempler dem som det ene eller det andre.. men hva man vel forvente av hjernevaska folk plassert innenfor en radius på 50km til Oslo, der strikker og brunkrem regjerer framfor fornuftig videreføring av eldre kultur til framtida.:hmmmmmmmmm: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Å herregud.. Ta deg en ordentlig tur til Oslo du Biring.. Skal være guide jeg, så skal vi se litt annet enn strikker og brunkrem :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 som regel er det lurt å finne ut hva en person faktisk mener om det ene eller andre før man stempler dem som det ene eller det andre.. men hva man vel forvente av hjernevaska folk plassert innenfor en radius på 50km til Oslo, der strikker og brunkrem regjerer framfor fornuftig videreføring av eldre kultur til framtida.:hmmmmmmmmm: nå blei det stille blant de som støtter Islam?! Se hvem som snakker... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Se hvem som snakker... så med andre ord kan man ikke forsøke å fyre oppe under en diskusjon før man blir stempla?! Jeg regner selvsagt med at du mener jeg er rasist osv..:) Og jeg ler som vanlig:hello: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 så med andre ord kan man ikke forsøke å fyre oppe under en diskusjon før man blir stempla?! Jeg regner selvsagt med at du mener jeg er rasist osv..:) Og jeg ler som vanlig:hello: Regn med hva du vil. Jeg forholder meg ikke til utskudd, samfunnstapere og mennesker som ikke kan diskutere saklig. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja nå er ikke islam farlig lenger når en dame i rullestol er angrepet.. dust... anyway...syke folk...hadde vel drept dem i adrenalin rush hadde jeg sett det! +at tankene svirrer ihodet mitt om hvor de kommer fra.. men tipper det er dyrere å kjøre 100 i 80 sona... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg