eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Islam farlig? Jaja.. Regn med hva du vil. Jeg forholder meg ikke til utskudd, samfunnstapere og mennesker som ikke kan diskutere saklig. Bruke Biring mot seg selv er sjakktrekk :) Beste var da han sa han mest tok ignorante mennesker useriøst.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Islam farlig? Jaja.. Bruke Biring mot seg selv er sjakktrekk :) Beste var da han sa han mest tok ignorante mennesker useriøst.. Eirik islam ikke farlig? jaja...taper... ferdig med det i denne tråden sikkert... :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Redd for mørket og eller? :) Hehe, vi får kanskje holde oss til det i den andre tråden :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg som bodde på Frekhaug for noen år siden :O Syntes alltid det virket som ett rolig og koslig strøk.. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Islam farlig? Jaja.. Bruke Biring mot seg selv er sjakktrekk :) Beste var da han sa han mest tok ignorante mennesker useriøst.. Eirik det veit jeg at jeg aldri har sagt:) så nå henter du ting fra intet, men greit.. vi gir oss før jeg minner dere på nok en gang hvor dere er fra;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Nesten da.. :) Smart er man ikke før man er forståelsesfull, respekterer at folk har forskjellige syn på ting og i det hele tatt klarer å omgi seg med andre folk! Noe du ikke gjør og dermed framstår som en suppegjøk for meg i hvertfall:) Du respekterer tydeligvis ikke de med strikker i buksa og brunkrem i trynet, ei er du forståelsesfull. Er du da, pr. din egen definisjon, smart? :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Nesten da.. :) Eirik nettopp, står ikke en dritt om ignorante mennesker;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Nesten da.. :) Eirik Vi gir oss.. orker ikke mer ljuging fra deg nå. Skreiv egentlig et svar, men det renner piss ut av kjeften på deg, så da parkerer vi det før jeg kaster bort på tid på deg igjen(noe jeg har forsøkt før) Endret Mars 8, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Vi gir oss.. orker ikke mer ljuging fra deg nå. Skreiv egentlig et svar, men det renner piss ut av kjeften på deg, så da parkerer vi det før jeg kaster bort på tid på deg igjen(noe jeg har forsøkt før) Klarer du faen ikke å argumentere saklig Dieseldyret? Jeg mener, nå har jeg i det siste lest alle de mildt sagt tåpelige kommentarene dine, de er faen meg til å grine av. Makan til mer usaklig jævel enn deg skal man lete lenge etter! "Å Islam er farlig, de sprenger alle sammen i lufta" Jepp, bare fordi du ser det på nyhetene så har alle muslimer automatisk blitt en terrorist. Fordommer kommer du faen ikke langt med, men, du har vel ikke kommet så langt ellers i livet kan jeg tro. Jeg siterer Eiriksmil, du er kanskje redd for mørket. Du får krype under teppet til moren din og sutre over at du ikke klarer å tilrettelegge deg et forandret samfunn, for tydeligvis klarer vi utlendiger det mye bedre enn dere ute på landet. Enten du liker det eller ei, så vil kanskje barnet ditt finne seg en Ali eller en Fatima som mann eller en kone. "Vi later som frykt ikke avler hat, selv om muslim brukes synonymt med Taliban." Ser jo hvem som tar høyre utdanning nå for tiden..i'm just sayin. Og ærlig, eneste som klages på her i forumet er jo nesten dårlige veier og muslimer, enkelt og greit. Hva med de narkomane og uteliggerne som ligger ute hver jævla kveld? Nei da, det bryr vi oss ikke om, for nå blir jo nemlig Norges rike tatt over av noen med håndkle rundt huet. Ring Vigrid folkens, verden går under! Endret Mars 9, 2009 av Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Klarer du faen ikke å argumentere saklig Dieseldyret?Jeg mener, nå har jeg i det siste lest alle de mildt sagt tåpelige kommentarene dine, de er faen meg til å grine av. Makan til mer usaklig jævel enn deg skal man lete lenge etter! "Å Islam er farlig, de sprenger alle sammen i lufta" Jepp, bare fordi du ser det på nyhetene så har alle muslimer automatisk blitt en terrorist. Fordommer kommer du faen ikke langt med, men, du har vel ikke kommet så langt ellers i livet kan jeg tro. Jeg siterer Eiriksmil, du er kanskje redd for mørket. Du får krype under teppet til moren din og sutre over at du ikke klarer å tilrettelegge deg et forandret samfunn, for tydeligvis klarer vi utlendiger det mye bedre enn dere ute på landet. Enten du liker det eller ei, så vil kanskje barnet ditt finne seg en Ali eller en Fatima som mann eller en kone. "Vi later som frykt ikke avler hat, selv om muslim brukes synonymt med Taliban." Ser jo hvem som tar høyre utdanning nå for tiden..i'm just sayin. hvis du ikke tror islam er og vil bli enda farligere her i norge så er du ganske så naiv! for meg deg og norge er dette den viktigste saken når man tenker langsiktig.. evnt innvandring er den aller viktigste saken! hvem tar høyere utdanning? utlendingene? mulig det...enda større grunn for å være skeptisk! jeg har ikke høy utdanning... men tjener fortsatt mer, bor bedre, kjører bedre enn de fleste med høyere utdanning... hvor digg er ikke det da... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) hvis du ikke tror islam er og vil bli enda farligere her i norge så er du ganske så naiv! for meg deg og norge er dette den viktigste saken når man tenker langsiktig.. evnt innvandring er den aller viktigste saken! hvem tar høyere utdanning? utlendingene? mulig det...enda større grunn for å være skeptisk! jeg har ikke høy utdanning... men tjener fortsatt mer, bor bedre, kjører bedre enn de fleste med høyere utdanning... hvor digg er ikke det da... Ikke kom her og kall meg naiv bare fordi du pisser i buksa kamerat ;)Jeg er ikke redd for en dritt, er bare redd for at vi kommer til å bli styrt av en gjeng høyreekstrimister. Hvorfor skal man bli skeptisk til at utlendinger tar høyre utdanning? Føler du deg truet? Shit, du har hatt muligheten til å ta en like bra utdanning du, men du veit at du får alt på sølvfat. De fleste utlendinger jobber ræva av seg for å nå det de fleste nordmenn har. Tenk deg fra å vaske dasser og måtte forsørge en familie og så i tillegg ta en utdanning for å få et bedre liv? Du kjører bedre enn de fleste med høyere utdanning? Vel, det tviler jeg sterkt på egentlig. Hva er det du jobber som da, snekker? Og hvor mange timer jobber du om dagen? Vil nok tro at herr Ahmed som er overlege på Ullevål Sykehus tjener det du tjener på en uke på 2 dager ca. Tror ikke du? Endret Mars 9, 2009 av Dusy Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 er forskalingssnekker...tjener rundt 600+ i året... driver med utleie av hybler.. ja leger tjener mer.. men ikke mange siv.ing under 30 år som tjener mer...så tror nok jeg eier storparten av de med mer utdanning enn meg... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 er forskalingssnekker...tjener rundt 600+ i året... driver med utleie av hybler.. ja leger tjener mer.. men ikke mange siv.ing under 30 år som tjener mer...så tror nok jeg eier storparten av de med mer utdanning enn meg... Så du har altså to jobber? Du eier storparten av de med mer utdanning fordi tok opp en sivil ingeniør som er under 30 år som et eksempel? Fail. Husk at de med høy utdanning ikke må ha så lange arbeidstider og så harde arbeidsdager som dere som driver med håndtverk da. Om det ikke er greit, så vet ikke jeg. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Så du har altså to jobber? Du eier storparten av de med mer utdanning fordi tok opp en sivil ingeniør som er under 30 år som et eksempel? Fail. Husk at de med høy utdanning ikke må ha så lange arbeidstider og så harde arbeidsdager som dere som driver med håndtverk da. Om det ikke er greit, så vet ikke jeg. må jo ta i aldersgruppe da dummen...er 25 selv... er ikke en jobb å leie ut hybler...er bare inntekt som er skattefri og utenom det jeg tjener.. og hvis du tror siv ing under 30 tjener masse tror du feil... og med høyere utdanning mener jeg de som har flere år på benken enn meg! digg å bli feit på ett kontor om dagene vil jeg si da... jeg hadde ikke giddi det ihvertfall! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Tjener ikke en Siv.Ing mer enn en håndtverker? Hvor i svarte satan tar du det ifra? Slutt å dum deg ut. En sivil ingeniør har rundt 350-400.000 i startlønn. Lønna stiger med ca 5-7 prosent hvert år. Kom hit å fortell meg at en forskalingssnekker tjener mer enn det. PS. Tillegg og overtid telles ikke. Det vet du vel? Endret Mars 9, 2009 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg