Gå til innhold

Drit nå i "snikislamiseringen"..

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Finnes sersjanter på 19 år i forsvaret med 600k i året. Men grunnlønna til en sersjant ligger på 300. Alt er avhengig av hvor mange øvingsdøgn du får.

"Alle" kan tjene bra. Er bare snakk om hvor mye fritid du orker og ofre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hvem tar høyere utdanning? utlendingene? mulig det...enda større grunn for å være skeptisk!

jeg har ikke høy utdanning... men tjener fortsatt mer, bor bedre, kjører bedre enn de fleste med høyere utdanning... hvor digg er ikke det da...

Man skal være skeptisk hvis utlendinger tar høyere utdanning? Jeg ser på det som integrering, sålenge det er noen nordmenn som vil gi dem jobb når de er ferdige altså.. Hva ser du på det som? Snikislamisering, for de vil tilegne seg kunnskaper og ferdigheter for å ta over Norge?

Mens vi er inne på det med utdanning kan vi jo snakke litt om innvandrere og barnefødsler.. Altså, for å sette det på spissen og gjøre det enkelt:

Høyere utdanning -> mer kondombruk -> færre kids.

Jeg har inntrykk av at de utlendingene som føder 5 barn og lignende er de som kommer rett fra 'jungelen', som ikke kan norsk og lever akkurat som før.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være skeptisk hvis utlendinger tar høyere utdanning? Jeg ser på det som integrering, sålenge det er noen nordmenn som vil gi dem jobb når de er ferdige altså.. Hva ser du på det som? Snikislamisering, for de vil tilegne seg kunnskaper og ferdigheter for å ta over Norge?

Mens vi er inne på det med utdanning kan vi jo snakke litt om innvandrere og barnefødsler.. Altså, for å sette det på spissen og gjøre det enkelt:

Høyere utdanning -> mer kondombruk -> færre kids.

Jeg har inntrykk av at de utlendingene som føder 5 barn og lignende er de som kommer rett fra 'jungelen', som ikke kan norsk og lever akkurat som før.

Eirik

joda...enig i det med integrering...men bare vi ikke får for mange i maktposisjon...er det vi IKKE må ha! landet er heter fortsatt Norge!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig lønna det viktigste her i verden?! Dere skriker om hvem som tjener mer enn den andre osv. TAPERE.

Drømmen min er å begynne med firma som kanskje er noe av det dårligst betalte i disse dager(skøgsmaskinfirma) Jeg liker å jobbe hardt for ellers så føler jeg meg som ei jente og jeg blir helt huggæren( MIN mening)

Å råtne på et kontor er noe jeg overhode ikke kan tenke meg..

MEN:

Høg utdanning er bra hvis man vil tjene bra og trives med å lese, MEN man da har man også en sikrere god inntekt og trenger ikke å jobbe ræva av seg. Så jeg anbefaler høg utdanning til alle som skal begynne å jobbe.

Men selv skal jeg ta språkstudier og skal jobbe med maskinar. Da har jeg litt kunnskap som kan være en fordel selv om jeg ikke vil råtne bort på et kontor samt at jeg håper å få muligheten til å begynne for meg sjøl med lidenskapen min.

Så hvis du er opptatt av sikker jobb som er bra betalt, satser du på noe økonomi-greier eller advokat. Jeg skjønner ikke at folk orker sånt, MEN det er bra for vedkommende som faktisk interesserer seg for slikt.

Viktigst av alt er å finne noe man trives med etter min mening.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker jobb sa man om eiendomsmegler for noen år siden også...

jeg vil bare fram med at de med høy utdanning ikke er no større enn oss med beina på jorda...de er ei heller no tryggere!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker jobb sa man om eiendomsmegler for noen år siden også...

jeg vil bare fram med at de med høy utdanning ikke er no større enn oss med beina på jorda...de er ei heller no tryggere!

der er jeg helt enig med deg DCA;)

Finns inkompetente klovner overalt uansett lommebok,status,utdanning. Beste eksempelet på slikt er politikerne våre.

Vi har to gode politikere her til lands, Torstein Dahle og Jonas Gahr Støhre..resten er inkompetente sirkusartister.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy steike hvor fordomsfulle vi er!

Invandrere med høy utdanning? Tenker du på Mohammed fra Iran eller Jack fra USA? Ikke alle invandrere er muslimer, og selv om de er det tilsier det ikke at de skal overta kongeriket Norge.

Har dere glemt at Norge er et demokrati og regjeringen er folkevalgt. Hvis det i August blir valgt frem en muslimsk person som statsminister er det flertallet i befolkningen som har bestemt dette, de som er missfornøyd med dette må bare bøye seg for flertallet.

Dieseldyret; du må være den værste utdanningsrådgiveren i Norge!

"tjene bra, glad i å lese, trenger ikke jobber ræva av seg" er alle synonymer som generaliserer like mye som resten av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tjene bra, glad i å lese, trenger ikke jobber ræva av seg" er alle synonymer som generaliserer like mye som resten av denne tråden.

da vil jeg gjerne vite hvorfor?!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy steike hvor fordomsfulle vi er!

Invandrere med høy utdanning? Tenker du på Mohammed fra Iran eller Jack fra USA? Ikke alle invandrere er muslimer, og selv om de er det tilsier det ikke at de skal overta kongeriket Norge.

Har dere glemt at Norge er et demokrati og regjeringen er folkevalgt. Hvis det i August blir valgt frem en muslimsk person som statsminister er det flertallet i befolkningen som har bestemt dette, de som er missfornøyd med dette må bare bøye seg for flertallet.

da er jeg faens så gla mesteparten av norges befolkning slett ikke vil ha en muslim som statsminister.. og så har vi det med at det må være en flertallsregjering..dvs frp sliter litt pga andre parti skal liksom avsky dem.. rart når det er like stort som Ap..større hadde det vært hvis Ap ikke hadde hatt de velgerne som stemmer Ap av go gammel tradisjon... for det er faen meg mange... da sitter vi igjen med det partiet mestepartene av norges samlede befolkning vil ha! tenk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit nå i Islam da, er ikke det denna tråden er om, er vel egentlig the helt motsatte...

tror nok trådstarter sikta mer til at drit i å krangle om snik islamisme og hijaber, vi har større problemer i Norge enn religion, som foreksempel ungdommene som angriper ei dame i rullestol.

Blind vold er uheldigvis et merkligt stort problem her i Norge, går jo snart ikke an å gå på byn en fredag eller lørdags kveld, tilogmed far min, ble slått ned på byn, stod bare å preika med noen han kjente, plutselig fikk han en knyttneve i tryne, da to karer kasta ham i bakken å begynte å sparke ham, aldri sett dem før i sitt liv.

jeg driter i om karen er Muslim, elleer tror på det flygende spagettimonsteret, slikt bør ikke skje!

Selvølgelig sitter purke i noen busker med en laserpistol, og skal ta den ene stakkaren som ligger i 78 i en 70 sone på en øde vei midt på svarteste natta, eller terrosiere en ungdom som tilfeldigvis skulle komme på å kjøre i nærheten av byen, mistenkt for å kjøre pirat taxi fordi han har bil!

heia norge.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driter i om karen er Muslim, elleer tror på det flygende spagettimonsteret, slikt bør ikke skje!

Selvølgelig sitter purke i noen busker med en laserpistol, og skal ta den ene stakkaren som ligger i 78 i en 70 sone på en øde vei midt på svarteste natta, eller terrosiere en ungdom som tilfeldigvis skulle komme på å kjøre i nærheten av byen, mistenkt for å kjøre pirat taxi fordi han har bil!

heia norge.

kloke ord, skrekk-eksempel på slik sinnsvak prioritering finner man i Notodden, der flyr det narkomaner og slåsskjemper rundt og slår ned folk og fjortiser rusa på GHB, mens politiet er i storgata og stopper biler med et deffekt baklys og gir kjøreforbud til biler med 205 dekk som egentlig har 195 breie dekk, skjedde med en kompis av meg som er her på forumet:)

Han begynte bare å le mens politiet sto i en halvtime og forklarte hvor alvorlig dette var, imens lå det folk strødd i sentrum..

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit nå i Islam da, er ikke det denna tråden er om, er vel egentlig the helt motsatte...

tror nok trådstarter sikta mer til at drit i å krangle om snik islamisme og hijaber, vi har større problemer i Norge enn religion, som foreksempel ungdommene som angriper ei dame i rullestol.

Blind vold er uheldigvis et merkligt stort problem her i Norge, går jo snart ikke an å gå på byn en fredag eller lørdags kveld, tilogmed far min, ble slått ned på byn, stod bare å preika med noen han kjente, plutselig fikk han en knyttneve i tryne, da to karer kasta ham i bakken å begynte å sparke ham, aldri sett dem før i sitt liv.

heia norge.

Jeg er utrolig nok enig med Dieseldyret. Kloke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider