Gå til innhold

grupe A vinge...

Ranger emnet

SVK

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Det følger med noen "spacere" til vingen, det er jo bare å lage noen større "spacere" og montere lengre bolter, mao. null problem.

vingen er desverre litt vanskeligere å få tak i, da den er ute av produksjon. Ikke engang samsteffansson skaffer dem.

Jeg kjøpte min brukt for 1000kr eller noe, av v8tpinos aka volvo280, da han kjøpte b-4-u sin alu vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

forresten: har du vurdert 850R vingen? den er litt stilig også, den har et "sort" felt bak på vingen, så lakker du resten av vingen i bilens farge. tror du får tak i dem for 1000-1500kr.

denne gruppe a vingen, den er vel større enn den som sitter på 242`en ovenfor?

og hvordan ser 850r vingen ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

denne gruppe a vingen, den er vel større enn den som sitter på 242`en ovenfor?

og hvordan ser 850r vingen ut?

det er gr.a. vingen som sitter på den 242'en ovenfor..

men det følger som sagt med noen små spacere på et par cm, som kan brukes til å bygge den opp litt.

jeg liker vingen veldig godt på min grønne 242.

850 t5r vinge fra siden:

sollsida03.jpg

850 t5r vinge bakfra:

sollbak03.jpg

han fyren her har lakket det området som skal være sort.

Jeg hadde helelr beholdt det sort, da det ville matchet listene rundtom på bilen.

om du ser nøøøye etter på bildet, ser du at vingen ikke er helt "glatt", fra ca. der bagasjerommet "bytter etasje". det området skal være sort matt.

ellers ligner vingen litt på 240 sin orginale vinge, som også er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

det er gr.a. vingen som sitter på den 242'en ovenfor..

men det følger som sagt med noen små spacere på et par cm, som kan brukes til å bygge den opp litt.

jeg liker vingen veldig godt på min grønne 242.

850 t5r vinge fra siden:

sollsida03.jpg

850 t5r vinge bakfra:

sollbak03.jpg

han fyren her har lakket det området som skal være sort.

Jeg hadde helelr beholdt det sort, da det ville matchet listene rundtom på bilen.

om du ser nøøøye etter på bildet, ser du at vingen ikke er helt "glatt", fra ca. der bagasjerommet "bytter etasje". det området skal være sort matt.

ellers ligner vingen litt på 240 sin orginale vinge, som også er pen.

disse større vingene som sitter på mange rallycross volvoer osv, er de selvbygde? en kompis av meg driver å bygger rc bil, han kunne lage en vinge til meg kanskje hvis det var aktuelt. eller får en kjøpt slike et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider