SVK Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 er det noen som har gruppe A vinge på det "nye" karoseriet? fra 86 og oppover tror jeg.... tror ikke jeg har sett noen med det:... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 flere jeg har sett med det.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Vil ikke påstå at det er noe pent, passer til gamle -78 og til nød på 79-85. Ser du på dette bildet så skjønner du sikkert, bare tenk deg at bagasjeluka buer nesten inntil vingen på midten. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 er helt enig.... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sessions Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Er det forresten noen som har en Gruppe A vinge til salgs? Siter - 1979 Volvo 242(Under oppbygging, 2,5L NA med Sellholm kasse osv....) Tidliger: En haug med gamle volvo'er=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Det følger med noen "spacere" til vingen, det er jo bare å lage noen større "spacere" og montere lengre bolter, mao. null problem. vingen er desverre litt vanskeligere å få tak i, da den er ute av produksjon. Ikke engang samsteffansson skaffer dem. Jeg kjøpte min brukt for 1000kr eller noe, av v8tpinos aka volvo280, da han kjøpte b-4-u sin alu vinge. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 forresten: har du vurdert 850R vingen? den er litt stilig også, den har et "sort" felt bak på vingen, så lakker du resten av vingen i bilens farge. tror du får tak i dem for 1000-1500kr. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by DaButcher forresten: har du vurdert 850R vingen? den er litt stilig også, den har et "sort" felt bak på vingen, så lakker du resten av vingen i bilens farge. tror du får tak i dem for 1000-1500kr. denne gruppe a vingen, den er vel større enn den som sitter på 242`en ovenfor? og hvordan ser 850r vingen ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Integrale denne gruppe a vingen, den er vel større enn den som sitter på 242`en ovenfor? og hvordan ser 850r vingen ut? det er gr.a. vingen som sitter på den 242'en ovenfor.. men det følger som sagt med noen små spacere på et par cm, som kan brukes til å bygge den opp litt. jeg liker vingen veldig godt på min grønne 242. 850 t5r vinge fra siden: 850 t5r vinge bakfra: han fyren her har lakket det området som skal være sort. Jeg hadde helelr beholdt det sort, da det ville matchet listene rundtom på bilen. om du ser nøøøye etter på bildet, ser du at vingen ikke er helt "glatt", fra ca. der bagasjerommet "bytter etasje". det området skal være sort matt. ellers ligner vingen litt på 240 sin orginale vinge, som også er pen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by DaButcher det er gr.a. vingen som sitter på den 242'en ovenfor.. men det følger som sagt med noen små spacere på et par cm, som kan brukes til å bygge den opp litt. jeg liker vingen veldig godt på min grønne 242. 850 t5r vinge fra siden: 850 t5r vinge bakfra: han fyren her har lakket det området som skal være sort. Jeg hadde helelr beholdt det sort, da det ville matchet listene rundtom på bilen. om du ser nøøøye etter på bildet, ser du at vingen ikke er helt "glatt", fra ca. der bagasjerommet "bytter etasje". det området skal være sort matt. ellers ligner vingen litt på 240 sin orginale vinge, som også er pen. disse større vingene som sitter på mange rallycross volvoer osv, er de selvbygde? en kompis av meg driver å bygger rc bil, han kunne lage en vinge til meg kanskje hvis det var aktuelt. eller får en kjøpt slike et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sessions Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Disse er selvbygde ja! Farmen min knekker disse i aluminium! Blir et jævlig tøft utseesnde med en sånn på langførti'n! ;) Men vekker litt for mye oppsikt til vanlig kjøring! Siter - 1979 Volvo 242(Under oppbygging, 2,5L NA med Sellholm kasse osv....) Tidliger: En haug med gamle volvo'er=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Sessions Disse er selvbygde ja! Farmen min knekker disse i aluminium! Blir et jævlig tøft utseesnde med en sånn på langførti'n! ;) Men vekker litt for mye oppsikt til vanlig kjøring! bilde? hvor mye tar han for en? hvor i oppland holder han til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 vel, hjemmelagde er ikke akkuratt tüv da, men.. jeg vet ikke om purken bryr seg.. så lenge det ser ut som det henger sammen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Vanlig grp.a vinge er heller ikke godkjent for gatebruk;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sessions Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Han vil helst ikke lage disse til gatebiler, lager nesten ikke til rally cross biler heller... Men har levert tegning på hvordan min skal være nå! :D Siter - 1979 Volvo 242(Under oppbygging, 2,5L NA med Sellholm kasse osv....) Tidliger: En haug med gamle volvo'er=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg