Gå til innhold

grupe A vinge...

Ranger emnet

SVK

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er en sånn vinge... En type av de liksom... Kan jo lage alt bare en er flink til å knekke aluminium. Er også fint når vingen er i samme farge som bilen... Men kan bli litt for voldsomt på en gatebil...lyngas%2047%20650.jpg

- 1979 Volvo 242(Under oppbygging, 2,5L NA med Sellholm kasse osv....)

Tidliger: En haug med gamle volvo'er=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største vrøvlet jeg har hørt!

Hvem i all verden bryr seg om en vinge er godkjent ?!? Så lenge den ikke er så stor at bilen risikerer å lette med den, så må det da være en dritt om den er godkjent av TüV eller ikke...

Har ALDRI hørt om at snuten eller biltilsynet har brydd seg fordi noen har vinge på bilen sin!!!

dragcar

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok gjerne at store alu.vinger kan skape problemer hos Biltilsynet, men "vanlige" sorte/lakkerte vinger som 850R-vinge , gr. A-vinge o.l. nekter jeg å tro at de bryr seg om!! Og forhandlerne burde jo være mest interessert i å tjene penger da... Du trenger jo ikke ha banebil for å ha vinge på bilen, den kan jo like gjerne være jordebil eller utstillingsbil!!!!

"Kufanger"-paragrafen ja... Hehe, Biltilsynet er ganske flinke når det kommer til juss bambam

(kan jo hende du har tenkt til å rygge på kua)

Reglene om kufanger er vel forresten kun et direktiv fra EU, tror jeg...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

jeg skal ha rallycross vinge og rallycross bredding. kjøper ikke vinge, den skal lages! :)

hehehe ;) Thats the spirit! :D

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider