Gå til innhold

da har jeg endelig vendt tilbake

Ranger emnet

richars_87

Anbefalte innlegg

m3 speila kommer jeg ikke til og kaste:P hehe. tenkte jeg skulle fjerna alle lister og sveise igjen hulla:) gjøre bilen rein:) jeg liker veldig godt mk11 med sveisa bakluke jeg:) men doruller? hva er det? valse hjulbuene gjør jeg ikke av den grunden at jeg ikke syntes det blir pent. og grund nr 2 jeg har ikke verktøy:P

doruller = er noe du tørker deg i ræva med;)

neida er vel små breie felger med dekk som egentli skulle stått på 5"breie felger men som blir sprengt ut på 8-9,5" felger da det blir myye strekk.er fett det..

den mk2 jeg hadde var samme farge som din.en nyere golf farge som jeg aldri fant lakk koden på.

btw så syns jeg golfen din var fin jeg..m3 speil er greit det,ser ikke domt ut selv om orginalt er bra.

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

hei hei igjen. har ikke fått skrid så mye her men nå kommer en oppgradering her. nå har jeg senka bilen som jeg sa jeg skulle gjøre, og jeg har fått tak i svart interiør med corado seter:) bilen har fått seg en lang tur. jeg kjørte på fredag til voss i rogaland. bilen bynte og fuske i gol og jeg forsto ikke hva det var. men det fant jeg fort ut da jeg så oppi motor rommet. der hang den ene tenplugheta og slang jeg satt den på igjen men det hjalp ikke. den datt like fort av igjen. så på lørdag var jeg og kjøpte en ny tenplug ledning. nå går den helt perfekt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider