Gå til innhold

Du vinner dette....

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

...huset, inkludert hele bilparken i garasjen. Hva ville du gjort?

1232472080488.jpg

Jeg ville ha solgt Enzoen, Hummeren, Lincoln Limousinen, Cadillacen, Rolls Roycene, Mercedes SUVen og alle Lamborghiniene bortsett fra Murciélagoen.

Da hadde jeg stått igjen med en Exige, en S-klasse og en Murciélago, mens jeg hadde investert resten av pengene jeg hadde fått for å selge de andre bilene i banken eller fond.:)

What would you do?

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solgt huset og alle bilene bortsett fra Exigen og Rollsen.

Da har jeg MANGE millioner, en Exige og en Rolls Royce Phantom. Kan ikke klage på det :P

Pengene hadde jeg brukt på på en SVÆR eiendom, litt utenfor byen. Hvor jeg kan rasere utmark, holde helvette å kjøre svin til jeg dauer uten at naboer/overmakta griper inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville solgt alle bilene bortsett fra den røde countachen og enzo-ferrarien.. så hadde jeg også solgt huset, bygd meg et par helværste gamle mercer og kjøpt meg en heftig maskinpark: to lastebærere, en kvistemaskin, noen gravere, lastebil osv. og bodd her jeg bor nå:) + kanskje kjøpt litt mer skau:)

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville begynt med å selge den svarte Phantomen (holder vel med én Rolls) og bygget meg noen fete, gamle biler fra det.

Tror nok jeg hadde stått igjen med den svarte Diabloen, en Countach og Enzoen, og masse gamle, opphora vrak :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinner man noe slikt, er det vel bare å kjøpe seg en pall med pils så har man litt tid til å tenke på hva man skal gjøre :-) HE HE HE

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde solgt alle bilene, untatt den lambon rett ved siden av den blåe.. og bygd meg en rå mercedes sprinter som bruksbil og kose bil:) også den limousinen som pimpmobile.. skaffet meg et par damer, en del innbytting og slikt:) også skaffet meg en ren driftebil for å drifte rundt den statuen:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gjort følgende :

1. Solgt :

- huset

- hvite phantom

- exige

- XLR ( eller ka fan den amerikanske skiten hete )

- limoet

- blå & gule diablo

- hvite countach

- H1

2. Beholdt :

- Enzo ( lakket den matt svart )

- Murcielago

- svarte diablo

- begge Merce

- rød Countach

- svarte Phantom

3. endt opp med masse penger og kjøpt :

- HUS ( i Croatia )

AE-V00021-AE-V00004-VILLA10_exter.jpg

- Garasje ( bygget under jorden )

610-millionaires-garage.jpg

- Bygget tuning firma ! :D

- Til slutt med resten av penge kjøpt DISSE BILENE!

pagani-zonda-r1.jpg

Brabus_CLS_Rocket_21925_20080201..jpg

2774459745_af573d5924.jpg

spesiell bil (for de som vet ):

ltd_005.jpg

Bemballa 750

9710.jpg

lamborghini-reventon.jpg

vw_golf_v_orciari_ntc1.jpg

web-ab-01-brabus-g-v12.jpg

og så tror jeg jeg hadde blitt blakk! :)

og tjent inn masse penger gjennom firmaet mitt og så kjøpt inn flere ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om igjen hadde jeg nok tatt Enzoen en tur ut, kjørt meg ihjel i første sving og vært eid.. :)

Angående varmere strøk, det kan jo være en solfylt dag i Michigan.. På vinteren er jo det brrr..

Men hvorfor kan ikke sånne rikinger ha litt annerledes biler og, ikke bare standard eksotiske biler? Dårlig fantasi på dem ass :P For eksempel en G60 Limited som Ghost la ut, er jo mye mer spesiell bil enn alskens Fellalier og Lamboer..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville beholdt Hummeren, Mercedes SUVen, Lamborghini Diabloen og Murciélagoen.

Så ville eg bygd eit stort maskinhus og garasje i ein og samme bygning.

Eg ville også pussa opp husa. Etter det ville eg kjøpt: Ein stor traktor og ein mindre traktor med lastar. Mykje jordbearbeidings utstyr og ein stor beltetraktor. Med stor meiner er 300 hk og større.

Edit: Murciélagoen hadde eg omlakert til svart eller mørk sølvgrå. Når eg hadde tjent litt meir penger igjenn hadde eg kjøpt ein Mc Laren SLR.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider