Gå til innhold

Du vinner dette....

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Ville ha solgt ALT jeg.

Fått MASSE penger..

Starta tuning/styling firma

Hatt noen PENE tyskere å noen plastikk raketter fra japan å :P

Og som bruksbil ville jeg ha hatt en Golf 2 som er SKAM lav, BREDE felger med STREKK i dekka. Og NOK av hk under panseret.. Så hadde jeg bygd bilen om til RWD :D

Så hadde jeg nok kjøpt meg en HEFTIG villa ^^

Og invitert MANGE fra Bilforumet til å komme på besøk :D

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy faen, hvis dette hadde vært et amerikansk bilforum måtte du nesten hatt en liten advarsel på tittelen, for dette er bare sykt :omfg

Hva jeg ville gjort? Mest sannsynlig fått bennern hver gang jeg kom hjem =P Også ville jeg lekt meg med alle bilene i en uke før jeg la dem ut for salg, og jeg ville solgt disse:

Lincoln limousinen

Lotus Exige

RR Phantom (Den sorte)

Cadillac XLR

Mercedes M

Lamborghini Murciélago

Den rare blå i midten der (Hva er det? McLaren F1 GTR?)

og Ferrari Enzoen.

Da ville jeg sittet igjen med en bil jeg kan leke i skogen med, en kraftig RR som er lekker, en deilig Mercedes luxusbil og 4 gode sportsbiler jeg kan kose meg med på lange strekker på amerikanske veier :D

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde solgt alt.

Deretter kjøpt inn et prosjekt som blir lavt, bredt og raskt, for å så spandere masse penger for å få det TUV godkjent, bare for å iritere Satans Vegvesen. :rockets

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt par av bilene, og kjøpt noen ordentlige(!) biler, LES: Mustang, camaro SS etc, ekte amerikanske hester, bygd og trimma en syk satan Big Block, stappa nedi. Siste bil prosjekte ville vært å bygd en enda mer syk satan big block i en Volvo 245, få den TUV godkjent, og norske skilt. Etter et par år med mye morro, hadde jeg kjørt meg ihæl i Regjeringskvartalet med 245'en.

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde solgt ALT, kjøpt meg et digert gods i england, og så hadde jeg kjøpt noen greie biler en passe sprek audi (RS4) og to A5-er. SÅ hadde jeg bygget en diger undejordisk garasje, og sprengt ut en hule under godset, som ligger ved en klippe. Der hadde jeg hatt en gammel dampbåt fra 30-tallet på ca 150 fot, og noen mindre båter. Så hadde jeg hatt resten i fond til å betale avgifter, vedlikehold og alle de som arbeider for meg.

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående varmere strøk, det kan jo være en solfylt dag i Michigan.. På vinteren er jo det brrr..

Palmer i Michigan? Jeg er klar over teoriene om global oppvarming, men at det har blitt så ille i det siste var jeg ikke klar over.

Dessuten, dersom du ser på huset er jo dette typisk spansk arkitektur; mur, dekoren og lyse takheller, noe slikt som en såpass spanskpåvirket stat som California har en del av. Jeg tror dessuten ikke murhus er spesielt populære langt oppe i nord, men er man rik og har rikelig med penger kan man jo få hva man vil hvor som helst...

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmer i Michigan? Jeg er klar over teoriene om global oppvarming, men at det har blitt så ille i det siste var jeg ikke klar over.

Dessuten, dersom du ser på huset er jo dette typisk spansk arkitektur; mur, dekoren og lyse takheller, noe slikt som en såpass spanskpåvirket stat som California har en del av. Jeg tror dessuten ikke murhus er spesielt populære langt oppe i nord, men er man rik og har rikelig med penger kan man jo få hva man vil hvor som helst...

hahahaha:win er nok mer sør-europeisk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke de palmene gitt.. hehe

hahahaha:win er nok mer sør-europeisk.

At dette bildet er fra sør-Europa? Rart at samtlige biler har sidemarkeringslys da :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville solgt alt, kjøpt meg ett gårdsbruk her hjemme i norge med utrolig mye mål med skog og jorder, kjøpt meg en haug med 4x4 og bakdreva biler som jeg kunne leke med. Jeg hadde kjøpt en gammel Fiat 350 DT 4x4 traktor som jeg kunne ha drevet skogsdrift med, så jeg hadde noe å kjøpe mat for. Jeg skulle også ha oppgradert låven på gården til parkeringshus, man skal jo ha plass til redskapen :p

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er lett.

Jeg ville solgt kåken, lekt meg noe fryktelig med bilene og solgt dem etterhvert som jeg gikk lei av dem, bortsett fra hummeren..

Så ville jeg satt meg i hummeren, og kjørt ræva av den, til fjells og overalt, og brukt pengene på å betale erstatning for alt jeg ødelegger med hummeren..

Om det da er noe/nok til overs, ville jeg kjøpt enda en hummer, og fortsatt på samme viset til det ikke var noe igjen.

Hvorfor skal man "investere" gratis-penger? :P

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider