Gå til innhold

Du vinner dette....

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sør-USA eller Mexico tenker jeg, er ikke etter det jeg vet påbudt med sidemarkeringslys i sør-Amerika.. :) Selv om noe importvarer der sikkert kommer fra Statene.

I like your styyyyle :cool:

Et rom med sko og et rom med felger.. Nam nam!

Eirik

Haha, veit ikke helt med sko men. Et par tasse-tøfler og skatesko er alt som trengs hos meg! Og etter å ha tenkt litt mer på topicen har jeg kommet på mer, bla. noen biler jeg vil ha før jeg stryker med.

Mercedes 124-serie 500E (den som er laget av Porsche).

En Honda-sleeper med vrælete vtec, fordi det er morsomt og Honda-sugis låter bra.

Grom gassermotor i Volvon min.

Mercedes 190 EVO, fordi jeg har Mercedesgener etter fattern og den har den råeste firer-låten som finnes.

Cosworth vingebil, eneste turbobilen jeg vil ha.

OG, BBS RS og LM-felger på dem alle!

Takk for oppmerksomheten.:cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes 124-serie 500E (den som er laget av Porsche).

En Honda-sleeper med vrælete vtec, fordi det er morsomt og Honda-sugis låter bra.

Grom gassermotor i Volvon min.

Mercedes 190 EVO, fordi jeg har Mercedesgener etter fattern og den har den råeste firer-låten som finnes.

Cosworth vingebil, eneste turbobilen jeg vil ha.

OG, BBS RS og LM-felger på dem alle!

Takk for oppmerksomheten.:cheers:

her snakker vi bra bilsmak ja:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville solgt dei bilane det var to av så det var igjen ein av hver. Solgt Enzo'n og kjøpt ein rød Enzo (skal vere originalt slikt). Solgt eiendomen. Kjøpt heile Rudskogen motorsenter. Bygd eit fint lite hus ved sida av tårnet med heis opp tårnet, for VIP-plass når det er løp. I staden for joggetur på morgonen, ville eg ha starta dagen med eit par rundar på banen! Ville og bygd stor garasje og verkstad. Fylt opp med masse gamle bilar (fine og skrap). Og seff original 67mod Shelby GT 500. Då hadde eg og kanskje måttte gått litt på krita også...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider