Øvrekleiv'n Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei! Eg skal bygge meg ein Golf 2 GTI-16V modellbil. Og det eg lurar på er åssen interiørfarge Golf 2 kom med. Bilen er svart så tenkte det kanskje blir lit kjedlig med svart interiør... Modellbilen skal forestille ein ny, original Golf som kom frå fabrikken. Etter fangerane som fulgte med så er det før 90mod. Takkar for svar!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Og foresten: Er det forskjell på sidelistane som går over døra ov over på bakskjermen på G2? Har ein anna modellbil av G2, som eg skal bygge der er listane smalare enn på 16V modellbilen min. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Litt dårlig vinkel, men dette syns jeg er et pent interiør.. Husk å få med røde GTI-striper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Takk for bilde!! GTI-stripa på døra bør gå fint! Men på setene kan det kanskje bli litt vanskligare... Fulgte med nokon dekalar med gule og blåaktige ruter til setene. Trur eg skal prøve på det interiøret, eg! Takkar! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 det var et veldig pent interiør:) eller du kan gå får grått interiør:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Har tenkt på det og... Men blir nok til at eg prøvar å lage de som raceworld la ut! Skal laste opp eit bilde når det er ferdig, som takk for hjelpen. Hehe. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 i usa så er det svart skinn med rød stripe oppe og nede :) syns det er mye finere Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Veldig fint det og! Men vil ha litt "Euro-style" og sidan bilen er svart kan det bli litt kjedlig med heilt svart interiør på ein 1:24skala bil... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Skal du ha slikt interiør i din Ghost? Gledar meg til å sjå din ferdig! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 vanskelig å skaffe .... holdt på å skadde den der for 120 dollar men glapp taket Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Kan tenke meg at dei er vanslge å skaffe ja... Men hadde blitt knall fint da! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg