Gå til innhold

Min 00 passat STV trenger en subwoofer!

Ranger emnet

glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp koblet opp anlegget i min passat, og den aktive basskassen som gjorde en grei nok jobb i kupeen i min gamle varebil har ikke sjans til å puste noe liv i denne bilen. (er en GAS BBX-10 kjøpt på brl.)

Som frontsett kjører jeg Focal 165 k2p på en audison lrx 2.500, og Mb-quart premium i dørene bak.

Har dere noen anbefaling til subwoofer, kasse og forsterker til å ha bak i bilen min?

Hører på det meste av musikk, og er mer interessert i hard kjapp bass enn brumming i ryggen...

Håper noen av dere kan komme med noen gode råd til komponenter..

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv passat stv og kjører med 2X12 Peerless XLS. De trenger sykt lite volum i lukket kasse. Fra seteryggen til enden av kassen er det vel ikke mer enn ca. 20cm. Utnytter skråen i setene og har forsterkerne mellom kasse og seterygg. For å gi et bilde av hvor liten kassen er, så ligger bagasjeromstrekket fint rett oppå toppen av kassen og stikker ikke ut engang:)

God plass til barnevogn i tillegg.

Edit. Barnevogna står på hjulene:)

2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv passat stv og kjører med 2X12 Peerless XLS. De trenger sykt lite volum i lukket kasse. Fra seteryggen til enden av kassen er det vel ikke mer enn ca. 20cm. Utnytter skråen i setene og har forsterkerne mellom kasse og seterygg. For å gi et bilde av hvor liten kassen er, så ligger bagasjeromstrekket fint rett oppå toppen av kassen og stikker ikke ut engang:)

God plass til barnevogn i tillegg.

Edit. Barnevogna står på hjulene:)

Hørtes veldig nice ut:) Men litt usikker på hva du mener med bagasjeromtrekket. Tenker du på den man kan dra utover for å skjule hva som er der? Lagde du kassen selv? kunne du tatt bilde?

2.0 glx,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Skiptvet, Østfold. Ellers så har jeg funnet ut at jeg blir nødt til å ha hundeburet i bilen mesteparten av tiden, og siden det tar en del plass i bredde og lengde så blir jeg vel nødt til å heve gulv i bagasjen for å få en skikkelig plassering av forsterkere osv.

Skal ut og ta noen mål + koble så det jeg har satt opp virker midlertidig til jeg får lagd gulv så får jeg se hvilken løsning jeg blir nødt til å velge for å få noenlunde god bass i bilen.

Hva tror dere blir minste nødvendige bredde for en 10" i kasse? Noe mindre vil vel ikke flytte luft nok i denne bilen?

2.0 glx,

Lenke til kommentar
Del på andre sider