Ghost. Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 oj oj trodde nesten at jeg endte opp på en annen side :D dritfin design på det! :) :win:win Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Det samme trudde jeg ^^ dritfett design ^^ Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Ble litt forvirret jeg .. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Skjønte ikke en dritt jeg. Leste en post, skrev svar, og når jeg var ferdig så det sånn ut! Fikk jo sjokk =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ble litt uvant :P Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 http://www.bilforumet.no/opplysningen/221935-nytt-design-p-bilforumet.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Skjønte ikke en dritt jeg. Leste en post, skrev svar, og når jeg var ferdig så det sånn ut! Fikk jo sjokk =P Sånn var det til meg å. Jeg bare :omfg hva skjedde liksom? :op Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Kjempekult at dere liker det så langt. Jeg har surfa på det i noen dager det og det er sykt digg i lengden også :D Les mer http://www.bilforumet.no/opplysningen/221935-nytt-design-p-bilforumet.html Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Åjsann.. Skjønte ingen ting.. Men ble tøft det her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Likte ikke den sinnsykt store banneren, må jo nesten scrolle for å se første forumdelen EDIT: Banner + dumme reklamen. Får skaffe meg adblocker igjen :rockets Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Æh. Blandede følelser angående dette. Hvorfor skifte i utgangspunktet? Men jeg blir vel vant til det. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Wow. Uvant. Men det ser bra ut. Skulle kanskje vært litt større skrift på postene, men det er sikkert fordi jeg er så langt unna skjermen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Herlig! Litt forvirrende, men etter litt tilvending virker alt mye mindre rotete, digger det. :win Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fett! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 mnjaaaa skeptisk :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg