Kverna Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 mnjaaaa skeptisk :D Mer skeptisk til den skjorta i avataren din men :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 skrifta ble litt liten... Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Er det meg eller ble det masse mer reklame også? :O Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Er det meg eller ble det masse mer reklame også? :O Det er en ekstra liten banner ved siden av de vanlige. Siden forumet har blitt mye bredere så fylte vi den ekstra plassen med en banner. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Det er en ekstra liten banner ved siden av de vanlige. Siden forumet har blitt mye bredere så fylte vi den ekstra plassen med en banner. Aha, virket sikkert som mer pga skriften ble en del mindre. Men alt i alt, kjempe bra oppgradering :thumb Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 jeg får ikke til å velge gamle stilen jeg. den linken fungerte ikke marius edit: fikk det til :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 likte den gamle best så jeg bruker bare den. men fint at det ble et nytt design på siden her da! ser ut som de fleste likte det. Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Woha! FIkk nesten sjokk her nå... Første jeg tenkte "Hvilken side er det jeg har kommet inn på?!" Sjekka til og med urlen to ganger for å se at det var riktig! :P Detta var uvant, men blir bra når man blir vant til det! :) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg løste det hele ved å velge gammel BF. Puh, det var nære på... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Greit nok dette. ihverfall bedre med de orange fargene istede for de kalde blå overalt:) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Dette er en tilvenningssak, og personlig så synes jeg at det ble ganske stilig. Bare litt liten skrift sånn generelt. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Bare litt liten skrift sånn generelt. Det er jo ikke noe problem.. kan jo zoome inn med " + " Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Trodde først at jeg hadde kommet inn på noe annet jeg og, men så no fin ut den nye layouten her ja. =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Vet ikke helt jeg... Bytta til den gamle igjen:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg vil anbefale alle skeptikere om å prøve den nye. :D Det er alltid en tilvenningsak med noe nytt. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg