crezit Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 syns det ble veldig ustabilt, etter man har skrevet ett innlegg så kommer man ikke "tilbake" der man slapp .er ikke alltid ,men det skjer ofte. har forhørt meg om det er bare meg det skjer med,eller pcn som klikker litt. det er det ikke. flere kammerater som opplever det samme som meg.og som sagt tidligere banner og reklame er det for mye av, må scrolle meg ned 2 og en halv mil. ellers ryddig og greit! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 tenkte først: næi ka i sværte hælve... har di gjort nu m BF. men etter litt surfing likte jeg det kjempebra:) Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Helt sprøtt at etter noen dager med tilvenning ser det gamle designet helt "ræva ut". Jeg klarer det rett å slett ikke :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg