Temur Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Blir litt ør i øynene jeg.. Men jeg prøver litt, så går jeg heller tilbake til den gamle og lurer på hvorfor tråden " Nye bilforumet!" alltid ligger i Nye Innlegg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Yeeeeeeeeey! Youtube knapp! =D FUVagbFcSUU Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Nice! Digger det nye designet:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ærlig talt så synest jeg forumet plutselig virket 10 ganger mindre serriøst, vertfall ser det sånn ut. Men jeg skal gi den nye stilen noen dager på prøve, orker jeg det ikke er det rett tilbake til gode gamle stilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 dette ser bra ut!:D digger den nye youtubeknappen:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Forandring fryder. Vil alltid være litt knot og ting som er uvant. Synes det fungere veldig bra. Ikke noe problemer så langt :D Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ser kjempe bra ut. Litt uvant i starten. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 takker for alle tilbakemeldinger! viktig at vi får høre hva folk synes! Det er en fordel å la det nye designet synke litt inn. alltid litt stress i starten, men vi føler at vi har truffet ganske så bra. Det vil komme en større oppgradering senere mot sommeren. Det nye designet vil gå veldig igjen der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg syns ikke noe spesielt om det nye,Har byttet tlbake..Blir litt for store kontraster for min del. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ble for mye scrolling med det nye designet, kudos for at man kan velge seg tilbake til det gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg byttet tilbake til det gamle, men kommer til å prøve det nye litt senere. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Alt for hvit på skjermen, med gråe bokstaver ikke en bra blaning. Kan bytte til noen toner som er litt mykere. og gjerne storte litt større bokstaver. ALT ble bare litt rotete. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Trodde jeg selv kom på en annen side haha:) begynte å lure, trodde kanskje noen fra fjellet overtokk siden:) men bra design, må bare bli vant med den Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Det driver å bytter frem og tilbake hos meg?! Men det var deilig å komme tilbake til den gamle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ga den nye layouten et seriøst forsøk, men måtte bite i det sure eplet til slutt. Ble litt rotete og smått. Litt finpussing så blir det bra! :thumb Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg