VCE Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fint! :) Ulempen er at man ikke kan se på ikonet til et underforum om det har vært aktvitet siden sist. Btw: Er det mulig å fjerne den funksjonen som gjør at alle tråder blir lest når man har vært inaktiv X antall minutter? Når man leser eller skriver et langt innlegg, så ser man ikke lengre hva man har lest / ikke lest... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fint! :) Ulempen er at man ikke kan se på ikonet til et underforum om det har vært aktvitet siden sist. Btw: Er det mulig å fjerne den funksjonen som gjør at alle tråder blir lest når man har vært inaktiv X antall minutter? Når man leser eller skriver et langt innlegg, så ser man ikke lengre hva man har lest / ikke lest... Ahh! Det er sant. Det skal jeg fikse :D Takk for tipset :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hvilken av dem? ;) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Hvilken av dem? ;) Nr1! Skal sjekke ut nr2 nå :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Beajutiful! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Søt logo! noe rot øverst i designet her med menyene og reklamer som går omm hverandre, ellers likte jeg dette! Kanskje ha en annen farge på ikonene som hinter til uleste innlegg? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 fin-fint..=) måtte dobbelsjekke at eg virkelig var komt til BF:P Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Oj, skvatt skikkelig når jeg skrev bilforumet.no i nettleseren og måtte taste det inn igjen på nytt for å sjekke at jeg hadde kommet til riktig plass. Dette så da veldig bra ut! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Rosa forum? Come an da gutter... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvor ser du at forumet er rosa? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Synes det "nye" bilforumet var overaskende jeg, i positiv retning! Jeg lurer på en ting ang. PM-Boxen! Til megstår det at den er 100% full, jeg har tot. 46 PM`s i boxsen. Hva er grensen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Grensen er 200.. Jeg trenger flere.. :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Grensen er 200.. Jeg trenger flere.. :D Eirik Hum, lurer på hvorfor det står "FULT" til meg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har merket endel feil med datering av innlegg.. F.eks her, http://www.bilforumet.no/teknisk/101217-st-ende-pedal-boks.html så står det at innlegget ble lagt til 31.03.19 kl. 00:00 Har vært noen slike feil flere ganger har jeg sett.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har merket endel feil med datering av innlegg.. F.eks her, http://www.bilforumet.no/teknisk/101217-st-ende-pedal-boks.html så står det at innlegget ble lagt til 31.03.19 kl. 00:00 Har vært noen slike feil flere ganger har jeg sett.. Skulle akkurat til å nevne det.. Ser litt teit ut da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg