Dr_S Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Nå har du ikke det problemet lengere :) Problemet er vel heller at han er R-bruker.. ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Problemet er vel heller at han er R-bruker.. ;) Hva er problemet med at jeg er R-bruker? Hva betyr det?? Får jo ikke til og redigere avatar eller edit min profil heller!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hva er problemet med at jeg er R-bruker? Hva betyr det??Får jo ikke til og redigere avatar eller edit min profil heller!?! Du ble satt som R-bruker da du la ut tråden om alle de speilene du skulle selge. Skal du selge ferskvarer her inne, må du kjøpe annonser via Google. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Du ble satt som R-bruker da du la ut tråden om alle de speilene du skulle selge. Skal du selge ferskvarer her inne, må du kjøpe annonser via Google. Men i alle dager da! Hva skjer her på bilforumet? Dette med speilmerkene, la jeg ut under "kjøp og salg" seksjonen. Noe galt i det?? Ferskvarer? Hva betyr R-bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Men i alle dager da! Hva skjer her på bilforumet? Dette med speilmerkene, la jeg ut under "kjøp og salg" seksjonen. Noe galt i det?? Ferskvarer? Hva betyr R-bruker? Bumper denne, da jeg fortsatt lurer på dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 R-bruker står vel for Redusert Bruker.. Grunnen er så enkel at det ikke er lov med reklamering for eget firma. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Snakk om kapring av tråd! :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Snakk om kapring av tråd! :( Ja, var derfor jeg stengte den, men noen har åpnet igjen.. Beklager. King får ta det i PM hvis han lurer på mer. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 ... Btw: Er det mulig å fjerne den funksjonen som gjør at alle tråder blir lest når man har vært inaktiv X antall minutter? Når man leser eller skriver et langt innlegg, så ser man ikke lengre hva man har lest / ikke lest... Man ser heller ikke hvilke innlegg i en tråd som er nye... Det er vel et par ting som det ikke har kommet tilbakemelding på... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Sitat: Opprinnelig skrevet av VCE Vis innlegg ... Btw: Er det mulig å fjerne den funksjonen som gjør at alle tråder blir lest når man har vært inaktiv X antall minutter? Når man leser eller skriver et langt innlegg, så ser man ikke lengre hva man har lest / ikke lest... Det er desverre ikke mulig med Vbulletin. Dette har med cookie timeout å gjøre. Hvis du er uaktiv i 15minutter så regner den at du har lest det. Får se om det blit noe forandring på dette i framtiden. Sitat: Opprinnelig skrevet av VCE Vis innlegg Man ser heller ikke hvilke innlegg i en tråd som er nye... Kunne du spesifisert det bedre? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 I en tråd hvor det er gamle og nye innlegg, så var det tidligere mulig å se hvilke innlegg som jeg ikke har lest før. Dette er kjekt i bildetunge tråder hvor man ikke havner på første uleste selvom man trykker på knappen som skulle endt opp der. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 I en tråd hvor det er gamle og nye innlegg, så var det tidligere mulig å se hvilke innlegg som jeg ikke har lest før. Dette er kjekt i bildetunge tråder hvor man ikke havner på første uleste selvom man trykker på knappen som skulle endt opp der. Hadde du giddi å tatt en screenshot med det gamle designet? Du kan velge det i bunn av siden. Stilsett 'GamleBF'. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Har ikke mulighet til det der jeg sitter nå, men i det gamle designet var det en blå linje i toppen av alle innlegg, til venstre på denne var det et lite ark, dette var orange når et innlegg var ulest. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg