Gå til innhold

Oppdatert design på forum.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er problemet med at jeg er R-bruker? Hva betyr det??

Får jo ikke til og redigere avatar eller edit min profil heller!?!

Du ble satt som R-bruker da du la ut tråden om alle de speilene du skulle selge. Skal du selge ferskvarer her inne, må du kjøpe annonser via Google.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Btw: Er det mulig å fjerne den funksjonen som gjør at alle tråder blir lest når man har vært inaktiv X antall minutter? Når man leser eller skriver et langt innlegg, så ser man ikke lengre hva man har lest / ikke lest...

Man ser heller ikke hvilke innlegg i en tråd som er nye...

Det er vel et par ting som det ikke har kommet tilbakemelding på...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Opprinnelig skrevet av VCE Vis innlegg

...

Btw: Er det mulig å fjerne den funksjonen som gjør at alle tråder blir lest når man har vært inaktiv X antall minutter? Når man leser eller skriver et langt innlegg, så ser man ikke lengre hva man har lest / ikke lest...

Det er desverre ikke mulig med Vbulletin. Dette har med cookie timeout å gjøre. Hvis du er uaktiv i 15minutter så regner den at du har lest det. Får se om det blit noe forandring på dette i framtiden.

Sitat:

Opprinnelig skrevet av VCE Vis innlegg

Man ser heller ikke hvilke innlegg i en tråd som er nye...

Kunne du spesifisert det bedre?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en tråd hvor det er gamle og nye innlegg, så var det tidligere mulig å se hvilke innlegg som jeg ikke har lest før. Dette er kjekt i bildetunge tråder hvor man ikke havner på første uleste selvom man trykker på knappen som skulle endt opp der.

Mvh. Hans -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en tråd hvor det er gamle og nye innlegg, så var det tidligere mulig å se hvilke innlegg som jeg ikke har lest før. Dette er kjekt i bildetunge tråder hvor man ikke havner på første uleste selvom man trykker på knappen som skulle endt opp der.

Hadde du giddi å tatt en screenshot med det gamle designet? Du kan velge det i bunn av siden. Stilsett 'GamleBF'.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mulighet til det der jeg sitter nå, men i det gamle designet var det en blå linje i toppen av alle innlegg, til venstre på denne var det et lite ark, dette var orange når et innlegg var ulest.

Mvh. Hans -

Lenke til kommentar
Del på andre sider